Bytex Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hei! Dere kan nå være med på å hjelpe oss litt opp og fram i lyset. Vi meldte oss på by:larm i januar 2005, men er ikke tatt ut som bestemt live-act enda (det bestemmes i desember). De har satt opp ei stemmeside der folk kan stemme på hvilke band de vil ha med, og der ligger vi (WAF) foreløpig på 3. plass på Topp20-lista (av over 200)! Hver stemme teller som gull Så bare stem ivei folkens...kanskje vi kommer på TV. høhø. http://www.bylarm.no/mp3catalog.php Endret 2. november 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jaaa..må vel støtte kjentfolk *Stemme avgitt* Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skulle høre sangen deres, så trykte jeg ved en feil på "stem!". Så dere fikk en av meg, selv om jeg ikke likte musikken noe særlig (det var ikke dårlig, bare ikke min stil...) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hehe, vi sikter oss kanskje ikke inn på blackmetal-gjengen nei, selv om flere faktisk har innrømt å like skiva. Men takk okkesom. Det er tanken som teller. (eller ikke i dette tilfellet ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Takk! Endret 2. november 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ikke helt min type musikk, og skulle gjerne sett Rocketboyz på by:larm, men siden det er kjentfolk, så. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Må vel stemme jeg også da, siden det er en forumbruker.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dette er en sånn type musikk jeg holder meg langt unna, men du fikk selvsagt min stemme. Jeg skal ikke være til stede der allikevel Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Måtte nesten stemme jeg også da. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ikke helt min type musikk, og skulle gjerne sett Rocketboyz på by:larm, men siden det er kjentfolk, så. Kjenner du Rocketboyz? De er jo fra Tromsø, right? Vokalisten er wannabe James Hetfield, visste du det? Edit: forresten; stemme avgitt. Endret 3. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har hørt demo, ja. Kewle saker. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Har hørt demo, ja. Kewle saker. Jepp, veldig kult. Var på konsert med de for en stund siden, en måned eller to kanskje - råkult! Endret 3. november 2004 av Purify Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Takker for alle stemmer så langt Mulig noen av dere ikke liker musikken, men vi trenger den liveerfaringen vi kan få, har fått haugevis av anmeldelser fra hele Europa, fargeannonser i mange metalblader (bl.a. Scream), og et brukbart platesalg av MiniCD'n, så vi må" ut på turne en gang i nær fremtid. Vi er ikke fjortiser og har alle spilt musikk i mange år dah..Snittalderen i bandet ligger mellom 25-30. Ting skjer fort med WAF! Endret 3. november 2004 av Bitex Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Ganske bra synes nå jeg da... *Avgir stemme* Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 En stemme fra meg. Likte musikken jeg hørte Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å stemme, men det var før jeg kom i skade for å høre på 'musikken' som for øyeblikket ligger på førsteplass... Maken til pubertalt svada har jeg nesten ikke hørt på norsk. Har nå stemt på Where Angels Fall og leter etter to andre kandidater Når det er sagt syntes jeg Hollow var litt ensformig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dere fikk min stemme Lenke til kommentar
Purify Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kult å ha Flygel som etternavn når du spiller synth i et relativt brukbart band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå