Nuffern Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Har nettopp kjøpt et Hercules Fortissimo II Digital-lydkort, men er ikke helt fornøyd. Grunnen til at jeg kjøpte det, er for at jeg skal kunne koble minidiscen min inn på den optiske utgangen på kortet. Trodde at Synchro Rec'en på minidiscen skulle nyte godt av dette, men akk.. Med engang jeg skrur på rec (synchro) med kablen plugget i, begynner den å ta opp.. selv om jeg ikke har skrudd på noe musikk. Den deler ikke opp i tracks selv heller (slik som den gjør med en valig CD-spiller), får én track på 74min. Jævlig irriterende! Har sett folk her bruke dette kortet på minidisc tidligere uten å klage.. Minidiscen er av typen Sony MZ-R70, og programmene jeg hittil har brukt er WinAmp og MP3 2 MiniDisc. Noen som kan hjelpe en fortvilet stakkar? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Må jo være noen som har et svar. Har sett flere her før som har brukt nettopp dette kortet til MD.. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Prøv med noe annet programvare... just a shot in the dark.... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Har prøvd flere bl.a. de som følger med kortet. Tror det kan være at softwaren må sende et signal om at MD-en skal begynne på et nytt track.. hvilken den ikke gjør. Det jeg ikke skjønner er hvorfor den begynner å ta opp med en gang, selv om den står på synchro. Er det slik at lydkortet sender et signal uansett? Til dere som bruker et lydkort med optisk utgang til MD: Hva gjør dere? Takker for alle svar! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå