Gå til innhold

playteconline.com feedback =D

Abe_

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om noen hadde noen erfaring med playteconline.com og om dette er en bra og pålitelig side. jeg vurderer og HD loader derfra, men vil vite litt mer om siden.

vet jeg antagelig er litt paranoia nå, men vil jo ikke ende opp med og ikke få noe i posten. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte HDloader fra dem idag. Du trenger ikke å være urolig for at de ikke sender den til deg, siden de sender det som postoppkrav, dvs. du betaler når du mottar pakken. De ber ikke om noe kredittkort informasjon eller lignende. Så hvis de skulle bestemme seg for å ikke sende, så har du egentlig ikke tapt noe på det...

Lenke til kommentar

hvis du pakker opp pakken på postkontoret for å være sikker så har du ditt på det rene og kan kreve tilbake pengene og få de til å sende det tilbake skulle jeg tro?

Evt, be om å få sjekke pakken før du betaler.

Men uansett så er det vel heller få som lurer folk (bortsett fra Hilt), de tjener ikke noe på det alikevel. Det som derimot er usikkert (med mindre noen verifiserer) er om de yter god service osv?

Lenke til kommentar
men det som er problemet er jo at når jeg får esken og har betalt, og den er tom, så har jo ikke jeg noe jeg skulle sagt.

hehe, hvis du vil være _helt_ sikker på alt går greit så kan du jo vente til jeg mottar HDloader'n min fra dem(hvis jeg mottar den da..). Så hvis alt gikk bra, kan du kjøpe fra dem :p

Endret av ARio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...