Boralis Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jobb : Snekker (eget firma) God lønn : Miljø : Meget bra Frynsegoder : HE, HE Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jobb: Coop Marked Lønn: 101,48 i timen Miljø: Greit nok, kjenner de 5 andre som er der rimelig godt. Frynsegoder: Litt utgåtte ting + snop med "feil" motiv på posene. Er ekstra gøy når en fryser ryker. Da må man kaste alt som er i den eller man kan ta det selv (er jo selvsagt en fordel å oppdage at den er gåen før tingene er helt smeltet). Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Utgåtte varer er nam! Jobbet selv på en bunnpris butikk i sommer, da ble det mye "gammel" mat Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jobb : Rema 1000, Haukeland Sykehus God lønn : Rema: 102, Haukeland: 0 Miljø : Begge er meget bra Frynsegoder : Rema er jo en matbutikk. Lenke til kommentar
Owz Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 klager ikke på livet..... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Jobb : IKT ansvarlig for ett lite advokatfirma God lønn : 200,- timen, jobber dog ikke hele tiden Miljø : Supert! Bare greie folk der! Frynsegoder : hm... Kaffe og kaker på pauserommet! Endret 4. desember 2004 av Knut Erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvilken jobb har du? Kasseansatt på Biltema. God lønn? 75 kr timen. Neste år er jeg 18, så da får jeg mer. Miljø? Veldig, veldig bra. På kveldstid jobber det nesten bare ungdommer, og jeg har det helt supert på jobb. Frynsegoder? Rabatter på Biltema-produkter Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg må ha tidenes beste sommerjobb. Jeg og en kammerat jobber på Optiroc. Og gjør så å si ingenting. Dagen går ut på at vi finner på masse kødd rundt om på lagerområdet. Og 4-5 daglige besøk på vår nærmeste nabo. Brusshoppen! Ca 1-2 timer jobbing om dagen. Men vi får lønn for 8. Husker ikke helt nøyaktig hvor mye jeg tjente men det var mellom 120-130 kroner i timen. La forresten på meg 5-6 kilo på en 4 ukers periode. Har en teori om at 4 flasker brus om dagen ikke er bra for kroppen. Lenke til kommentar
mark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hvilken jobb har du? "butikkmedarbeider" hmm jobber i trelast avd. på obs bygg i stavanger God lønn? 77,5,- (rundt 100 når jeg om en måned blir 18) rett over 100000 før skatt (er det brutto eller netto?) Miljø? genialt, vi som jobber på kvelden vertfall, er litt mange idioter som jobber på dagtid. jobber 16-21, 9-18 på lørdager. ellers, selger, pakker, kjører truck, slapper av () osv Frynsegoder? gratis tommestokker, vist jeg ikke blir tatt? Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Avisbud(går med 2 typer aviser,hver hverdag, 1-1.5t) God lønn? nei, egentelig ikke(2000-2500.- i måneden..) Godt miljø? Koselig å snakke med seg selv Frynsegoder? Hmm..snille eldre folk som gir deg penger og sjokolade. edit: leifs Endret 12. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Akkurat nå er jeg, err, "between jobs", men jeg kan skryte på meg verdens kuleste jobb på cven! Yrke: Minerydder. God lønn: Jo, forsåvidt. Godt miljø: Sinnsyke mennesker på alle kanter.. Perfekt, med andre ord! Frynsegoder: Gratis vann? Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvilken jobb har du? Jobber i ferskvaredisk på meny. God lønn? nja.. greit nok. 104 kr/t.. Miljø? helt ok.. Frynsegoder? ingen. bortsett fra at jeg kan spise meg feit på jobben.. F.eks. parmaskinke til 449 pr. kg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Krev 108,- hvis du er over 20 og har jobbet over et år Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Jobb 1: Stilling: Bartender Lønn: Grei nok, 150,- Arbeidsmiljø: Veldig bra Frynsegoder: Bransjekort og billig øl på huset Jobb 2: Stilling: Assistent Lønn: Ræva, 90-100ish Arbeidsmiljø: Ikke noe å ropa hurra for det heller Endret 13. desember 2004 av Shio Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvilken jobb har jeg? -Telefonselger. God lønn? - Jepp 70 kr timen + 750 bonus når jeg er flink. (har vært flink 2 ganger forrige uka). Miljø? - Den er OK. Frynsegoder? - Kommer ikke på noen... Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvilken jobb har du? Tjener Kongen og fedrelandet God lønn? nei, 121,50 dagen! ca 10-15 kr dagen avhengig av arbeid Godt miljø? Trenger ikke si så mye mer en at jeg er i forsvaret Frynsegoder? Ja takk! dem vil jeg se :!: :!: :!: Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvilken jobb har du? Assistentlege ved en medisinsk avdeling God lønn? Tja - timelønnen er begrenset, men jeg har mulighet till å jobbe svært mange timer... Miljø? Svært bra. Mange pene sykepleiere. Frynsegoder? Kan stjele kaffe og kjeks på sengepostene. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Jobb: Ambulansesjåfør Miljø: Bra, mange "syke" kollegaer, med masse galgenhumor. Bra samhold på arbeidsplasen. Lønnen er så jeg greier meg. Får i alle fall råd til hardware og spill. Frynsegoder: Ser ikke mange frynsegoder. En del pene sykepleiere å titte på. Litt fester på sykehuset med 10% menn, og 90% damer... Kjenner dem som henter meg, hvis jeg sklir på isen... Og ikke minst så kan jeg ta med gratis plaster hjem. Edit: Selvfølgelig så tar jeg en og annen kjeks på sengepostene jeg også. Kaffe stjeler jeg i mottagelsen. Akkurat som Jultomten. Endret 16. desember 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Yrke: Selger Medievekst Lønn: Veldig variert, kan være ekstremt bra men også veldig dårlig. Mye provisjoner og bonuser. Miljø: Bra miljø, relativt ungt personale. Frynsegoder: Vel vi har endel salgskonkuranser, så har fått Digitalkamera samt noen gavekort i 1000 kroners klassen. Vinkonkuranse hver fredag, samt gratis avisabbonement! Gratis pizza fra Yonas (byens beste pizzeria) hver lørdag, om man orker å jobber lørdager . Endret 21. desember 2004 av zaico Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Gratis pizza fra Yonas (byens beste pizzeria) hver lørdag, om man orker å jobber lørdager . Fra Tromsø? Yonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå