the_fire Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Avisbud 1,05 pr. avis - ca . 65 kr dagen passende Meget kalt miljø. Glatt og... Finnmark Får isbrodder - Det trenges! 15 år Endret 4. november 2004 av The_Fire Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken jobb har du? Rimi God lønn? 104... Ikke no spes bra, men klager ikke Miljø? Supert Frynsegoder? Spise smågodt gratis, Rimi rabattkort, pene damer som eg jobber sammen med, sjefen er bror min Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken jobb har du?Jobber på meny, som en av gutta på gulvet (stabler varer, rydder i varer osv...) God lønn? 88kr i timen, syntes det er greit for å være 17år Miljø? Ganske bra, mange kule folk. Selv om noen kan være kjipe i blant, så er det ganske bra Frynsegoder? Kaker, godteri på pause rommet. Mye dødtid(både bra og dårlig ) 10% rabatt hvis jeg jobber mer enn 52timer i månden. Går ut fra at det er meg Ja, jeg jobber da altså sammen med DDK... Du glemte forresten fravær av kameraer på flaskerommet under frynsegoder. Ganske digg å laxen der innemellom... Ja, det glemte jeg... hehe :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Expert God lønn? Næhh.. egentlig ikke, er 16 år og ikke tariff her, men klager ikke, så koslig der. Akkurat fått 15 kr. mer i timen Miljø? Veldig bra!!! Frynsegoder? Så absolutt!! - Låne spill, filmer, cd'er osv.. gratis! - 30% på alle småvarer (opptil 6000 i halvåret!) - Kan bestille ting rett fra importør! - Jobber sammen med bare hyggelige folk! - Får lese tilbudsavisene 6 dager før de kommer ut - Gratis ingang på en kino og til håndballkamper. - Får teste nye ting osv.. Endret 21. desember 2004 av datating Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken jobb har du? Expert God lønn? Ikke så verst, 90 kroner er nok Miljø? Bra, har en sinnykt artig "sjef" Frynsegoder? Har ikke sjekket enda, men kan jo alltids lage mine egne rabatter Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvilken jobb har du?Expert God lønn? Ikke så verst, 90 kroner er nok Miljø? Bra, har en sinnykt artig "sjef" Frynsegoder? Har ikke sjekket enda, men kan jo alltids lage mine egne rabatter Er på jakt etter deltidsjobb og vil gjerne vite hvordan du skaffet deg jobb hos expert Hadde du noen relavante erfaringer for jobben fra før av ? Lenke til kommentar
lie Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) hva jeg hadde før:Hvilken jobb har du? Norpost Reklame Service God lønn? Nopes, ca. 5 øre per reklame. (varierte fra 300 - 3000 reklameaviser) Miljø? Hjemme, fingrene blir fulle av blekk som ikke går av på dagesvis Frynsegoder? eller ikke, omvendt av frynsegoder. Eneste frynsegode må være å få lese reklamen før alle andre Totalt Anbeflar deg å IKKE få denne jobben her. Dårlig timelønn for mye stress: bære reklamen inn fra garasjen eller lignende, brette sammen 900 - 3000 reklameaviser, for og så sykle det ut til hele bygda(900-1200 reklamer rundt 150-200 NOK). Gikk selv med reklame for Nordpost her i Stavanger (sola). Det var et helsikens slit hver eneste gang. Til slutt dumpa jeg reklamen, orka bare ikke sitte å brette 2000 reklame-aviser forså å sykle ut på en evig lang rute for bare 180 kr. Kjenner igjen det. Gikk for NordPost i Fr.stad/Gressvik. En pokkers så lang rute, en god kveld kunne jeg tjene 180,- , og da brukte jeg 3-4 timer. Aldri mer Nordpost. Men svare mens jeg er her inne : Hvilken jobb har du? Laborant på Borregaard God lønn? Så jeg klarer meg, 124,- timen + en masse overtid ( Overtiden er fet ) Miljlø? Helt topp, ukene flyr av gårde. Bestemmer min egen tempo, bare bli ferdig i løpet av dagen. Topp humør på kollegaene må også nevnes Frynsegoder? Masse ting til låns, hytter i hemsedal for 100,- døgnet, bonus på våren. ( fikk 4700,- i år, hører rykter om 10 000 til året ) Rabatt avtaler i "hele" byen. Billige Aksjer av Orkla ( 20% rabatt) Gratis inngang på alle Sparta Ishockey kampene ( bruker jeg aldri, for er jo fra fredrikstad og stjernen ) Edit. La til en ting til Endret 10. november 2004 av lie Lenke til kommentar
RAM Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvilken jobb har du?Nattevakt på hotell God lønn? Tja, 110 spenn i timen ellerno pluss helgetillegg Miljø? Supert, igrunn.. Er ikke så mange som jobber nattestid, akkurat.. Frynsegoder? Tja, sitte på rompa og surfe på nettet mens jeg ser TV..? Spise masse mat og dessert..? Høres i grunn ut som en type jobb som kunne passe for meg. Måtte du ta lang utdanning for å få en slik jobb? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? It-avd i BNA-Oslo kommune (Finner med i administrasjonen i Nydalen om dere vil besøke meg ) God lønn? Tatt i betraktning, så ja... Miljø? Hovedsaklig ja, det er det. Som it-mann så får jeg nok litt nærere forhold til de fleste, men ellers er det godt miljø. Spes i avdelingen vår. Mer kameratpreg føler jeg Frynsegoder? Hmmm. Flexitid, laptop og kan trekke fra mobil... Endret 10. november 2004 av allyse Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvilken jobb har du? Kundebehandler i NSB God lønn? Tja, 116,92+tillegg. Jobber sinnsykt om sommeren, så da blir det en del timer over 150+noen inndratte fridager=100% Passe bra siden jeg ikke har noen utdanning ennå Miljø? Her på stasjonen er det kjemebra miljø! Akkurat passe stor til at jeg kan surfe på nettet uten å bli forstyrra Frynsegoder? Reiser av og til(som regel) gratis med tog. Satser på jeg blir fast ansatt, slik at frynsegodene mine skyter i været! Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken jobb har du? IKT-lærling i x kommune God lønn? Ja jøss, fortsatt lærling Miljø? Tør jeg ikke si no om, smurf69 her på forumet er "sjefen" min neida, kurant til tider. Frynsegoder? Gratis tlf i arbeidstida, laptop, Flexi tid Utdanning? GK elektro, vk1 ikt-driftsfag Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken jobb har du?Skribent for hardware.no God lønn? Lommepenger Miljø? Mase kule folk, og det hender det skjer spennende ting Frynsegoder? Utrolig lærerikt, samt at man får fikle med produkter før de fleste andre. Hvilken jobb har du? Ferskvaremedarbeider i Meny God lønn? Dekker akkurat regningene, men det er ikke bra betalt Miljø? Helt på trynet. Alle som er ansatt på dagtid har sin egne lille gjeng som eksluderer deltidsarbeidere. Sjefen er en **** og de rett under er ikke spesielt mye bedre Frynsegoder? Smaksprøver på nye produkter på pauserommet, samt at vi får/får kjøpe svinbillig godteri som har gått ut på dato (har en del poser bamsemums fra påske som ikke kan selges nå pga påskemotiv på posen ) Jobbbytte: Hvilken jobb har du? Produksjonstekniker God lønn? Jepp, i forhold til arbeid og utdannelse Miljø? Virker veldig bra. Ungt og dynamisk Frynsegoder? Ikke som jeg vet om enda, men man skal ikke se bort fra at jeg har en rackbasert dual P4 om et år Utdanning? 4/5 Bahelor IT Erstatter da Meny-jobben Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hvilke jobb har du? Skal jobbe som juletreselger de siste ukene før jul God lønn? Er fornøyd jeg, kan fort komme opp i noen tusen iløpet av ett par ukers tid Miljø? Virker som ett ganske bra miljø, får iallfall håpe det Frynsegoder? Gratis mat i kiosken rett ved der jeg skal stå å selge. Får samt ett gratis juletre, og får delta i ett julebord som innebærer gratis mat og drikke Edit: den vanlige lille leifen Endret 18. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Kranfagarbeider (Snorre TLP for tida) God lønn? mja, kan ikke klage. Miljø? Meget nice. Men er forskjellig fra skift til skift osv. Frynsegoder? Ja, på jobb : Gratis mat, lugar, solarium, massasjestol, badestu, kino, trimrom, pc, og hobbyrom. jajaja.... Off jobb: Nesten Gratis leige av hytter i heile landet, rabattavtaler med ein god del butikk kjeder osv. Har ikke satt meg inn i alt ennå. Kan ha med utdanning og : Gr. Kurs Mekanisk Vk1 Elektro Mekanisk å 2 år i lære som kranfagarbeider på norsk sokkel. Endret 19. november 2004 av Aykon Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Jeg er Senior System Utvikler. Programmer i C++ C#, VB.NET og ASP.NET. Driver en del drift av servere i egen park og for noen få kunder som vi har levert programvareløsning til. God lønn? Lønna er grei nok den, lite overtidsbetalt. Men eksen synes den er for liten, slik at jeg i hennes øyne betaler for lite i bidrag. Miljø? Det begynner å bli svært bra. Vi slet for noen år tilbake når vi bare var 3 stk. Men det blir ofte mye jobbing alene på kveldene hjemmenfra og det er litt kjedelig. Frynsegoder? Ingen klager hvis jeg kommer sent og går tidlig. Får lov til å ta ut datautstyr i steden for lønn for overtid noen ganger. I år har det blitt relativt mye. * 1 IIYama 20" LCD * 1 BenQ 19" 12ms LCD * 1 Shark 42" Plasmatv * Min nye pc (Sjekk profil) Edit: Glemte noen kuule frynsegoder: Betaler 225 kr i måneden for full bevertning på jobben med så mye mat og brus som jeg klarer å trykke i trynet. Endret 19. november 2004 av BennyXNO Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvilken jobb har du? Hamburger flipper på McDonalds God lønn? 90kr i timen +20kr i helgetilleg +10kr i kveldstilleg klager absolutt ikke Miljø? Det beste, jobber med 3 andre kamerater som jeg er med en del på fritida, + alle andre jeg har blitt kjent med. Frynsegoder? Jobber med masse pene damer, i tilleg til alle damene som kommer innom å kjøper mat! Også kan jeg drikke så mye brus og milkshake jeg orker. Kule julebord! Utdanning Er 17 år Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hvilken jobb har du? Vekter - Stasjonær God Lønn? joda, ca 115 kr timen Miljø? Tja, sitter for det meste alene, men bare hyggelige mennesker de jeg møter. Frynsegoder? Sitter mye av tiden å surfer på internett, ellers så kan jeg ikke komme på så mye. Mulighet for å lese/studere på jobb. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Akirax24. Jeg er 32 Høyt utdannet, og gikk betraktelig ned i lønn da jeg begynte i dette formaet for 3 år siden. Dessuten er jeg den i venneflokken som tjener minst. Ergo er jeg ikke fornøyd Vel, du kan nesten ikke si deg misfornøyd med så god lønn uansett hva vennene dine tjener. Greit nok at du har tjent mer, men du lider JAMMEN ingen nød. Hvilken jobb har du? Nattevakt på en PU(psykisk utviklinghemmet) bolig. God Lønn? Har vel 1200 kr natten (våken i 10 timer), så det er helt greit. Gjør INGENTING annet enn å surfe. Miljø? Mye alene, men på de få dagvaktene jeg har, er det et fantastisk miljø. Frynsegoder? Hmm... NEI Kommune vettu.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hvilken jobb har du? IKT-lærling God Lønn? Ca 7042kr i mnd netto Miljø? Går veldig opp og ned alt etter som hvilken avdeling jeg er på. Frynsegoder? HAH! I kommunen? For det skjer jo.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hvilken jobb har du?Expert God lønn? Ikke så verst, 90 kroner er nok Miljø? Bra, har en sinnykt artig "sjef" Frynsegoder? Har ikke sjekket enda, men kan jo alltids lage mine egne rabatter Er på jakt etter deltidsjobb og vil gjerne vite hvordan du skaffet deg jobb hos expert Hadde du noen relavante erfaringer for jobben fra før av ? Hei, ikke min post du quotet, men svarer jeg! Jeg fikk jobb på Expert da jeg var 15 år, begynte julen 2003 etter arbeidsuken som var ca. 5-6 uker før. Meningen var at jeg skulle jobbe 2 måneder, men de 2 månedene har blitt til 12.. Vanligvis tar ikke så mange elektrobutikker inn unge hvis man ikke er heldig og starter som ryddegutt eller liknende, eller kjenner noen som jobber der da. Men såklart å møte opp i butikken å spørre etter sjefen er et stort pluss, da merker han at du virkelig vil ha en jobb! Men mye å lære seg hvis man skal ikke bare stable varer, alt fra hvordan man bruker Elguide'n (datasystemet), vet hva som står hvor osv.. kanskje jeg burde nevne at sure kunder er heller ikke så morsomt når man plundrer med dataprogrammet der for 5- gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå