Gjest Slettet+98712387 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jobb: arbeidsledig Lønn: tja, dagpenger.... Miljø: det er 100000 andre der ute frynsegoder: ingen ting dessverre skaff deg en jobb, er alt jeg kan si. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Jobber på båtverksted God lønn? 80kr timen (er 14år) Miljø? Ganske bra, alle som jobber der er ganske galne. Frynsegoder? 24%- på alle datadeler, får tukle inn i båter for flere millioner, får sette båten min der GRATIS og gratis olje. im a lucky dude. Lenke til kommentar
cof Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Jobber på et kulturhus God lønn? 100kr i timen,+ 16kr etter 1700 og + 16kr i helgene og ferie penger og alt det der (er 16 år) Miljø Ganske bra Frynsegoder? Får gratis billetter til altmulig rart, pleier å få mat alt fra grandiosa til blåskjell og reker Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Yrkessjåførlærling Netbuss vest As (kjøre Buss) God lønn? for tiden 60% av crappy bussdriver lønn (ca 210k i året uten tilleg for kveld/natt) ca 9000 utbetalt hver mnd med tilleg (12k før skatt) Miljø Helt konge . ca 110 ansatte mange "gamle" sjåfører som har helt ville historier om gamledager en del studenter som kjører helg/natt . Frynsegoder? gratis buss for meg og samboeren (tilsvarer 1100 kr pr mnd) mulighet for gratis buss for kamerater hvist det er kamerat som kjører gratis Water cooler vann i pauserommet tv med parabol i pauseromet får kjøre i koletivfeltet på jobb får kjøre BUSS fleksibel arbeids tid (av og til) EDIT: synes alder burde stå , er 22år Endret 3. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Skininstruktør om viteren og lydtekninger / konsertrigging om sommeren. God lønn? Altfor god. Miljø? Overlegent bra, bare hyggelige folk. Frynsegoder? Kommer inn på store konserter, gratis heiskort og muligheten til å ta fra folk heiskort. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Goophy Hvilket skianlegg? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Elektriker gr.L God lønn? Grei nok. 160kr/timen 07.00-15.00 Miljø? Meget bra. Kommer meg rundt hos alle slags folk og bedrifter Frynsegoder? Alt av el matriell o.l til innkjøpspris. Hvitevarer o.l til meget gunstig pris. Gratis mobil og PDA. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Øivind Dahle: Litt forskjellig. Hafjell i helgene og den lokale skibakken her (Vardåsen) på ukedagene. Jobber ellers litt rundt omkring der folk trenger meg... Endret 3. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
T.L Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du?Jobber på meny, som en av gutta på gulvet (stabler varer, rydder i varer osv...) God lønn? 88kr i timen, syntes det er greit for å være 17år Miljø? Ganske bra, mange kule folk. Selv om noen kan være kjipe i blant, så er det ganske bra Frynsegoder? Kaker, godteri på pause rommet. Mye dødtid(både bra og dårlig ) 10% rabatt hvis jeg jobber mer enn 52timer i månden. Går ut fra at det er meg Ja, jeg jobber da altså sammen med DDK... Du glemte forresten fravær av kameraer på flaskerommet under frynsegoder. Ganske digg å laxen der innemellom... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jobb #1: Guide på museum Jobb #2: Pogramleder og musikkansvarlig i Radio Lønn: Ca 130kr timen, er bare 18;) Miljø: Særdeles bra Frynsegoder: Alt for mange, gratis filmer CDer, gratis pressebiletter til alt mulig rart inkludert Roskilde Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jobb: Actum, fyller kjemikalier i flasker Lønn: 85kr/t, jeg får jobbe når jeg vil så lenge jeg vil. Er 17år og fornøyd Miljø: Blir ikke stort bedre, meg og suzze koser oss Frynsegoder: Gratis Olden-vann :!: Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? It/drifts -ansvarlig for Norgeskontoret til et stort internasjonalt IT-selskap som operer i Europa, USA , Asia, Russland & Baltikum, Sør Afrika, Australia, Canada, Latin Amerika. IP nettverk som går gjennnom 110 byer og 45 land. God lønn? ~500K i året. Arbeidstid 08:00-16:00 (1 times lunch ) Miljø Veldig bra. Totalt ca. 2000+ kolleger rundt omkring i verden Frynsegoder Firmabil Egen parkeringsplass i Oslo sentrum Fri Mobil Div. IT relaterte Kurs Endret 4. november 2004 av Jazzcat Lenke til kommentar
Cera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hadde kanskje vært nyttig og sett utdanning også, slik vi får se det i relasjonen til lønn...? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvilken jobb har du? Næringsmiddeltilsynet, mikrobiolog God lønn? Yepp, klager så ABSOLUTT ikke Miljø? Utrolig sosialt sted, med utrolig hyggelige mennesker Frynsegoder? tja.. få leke med ting som kan utrydde hele menneskeheten ? liker å ha "finger'n på knappen" jeg.. :!: *ekstra* Utdanning? Kjemi og prosesfag, VK1 Laboratoriefag. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvilken jobb har du? IKT-lærling God lønn? tja, sånn passe, 60% av tariff nå, snart 80% Miljø helt greit, folk vandrer ut og inn her hele dagen Frynsegoder *kan sitte her når jeg jobber. *kan nesten gjøre som jeg vil. *hvis noe ryker, så er det mulig å finne noe her...(ikke cpu, hovedkort, skjermkort og harddisk da) *fet internett... *muligheten til å prøve ut masse ting jeg lurer på Lenke til kommentar
Irons Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jobber med: Kommunikasjon og utvikling i Handelsbanken Lønn: Grei nok... (se her sjef ) Miljø: Meget bra, hyggelige menesker Frynsegoder: - Lavere rente og ingen gebyrer - Får reise, jobber mye utenlands Sp33D Lenke til kommentar
skinner Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Account Manager God lønn? Miljø? Veldig bra, ikke vært sammen med så mange gærninger på en plass før! Psykologer hadde skodd seg godt her! Frynsegoder? Hvis gratis parkering kan kalles frynsegode så har jeg det, ja! Utdanning? 200k i studielån Endret 4. november 2004 av skinner Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jobb: Actum, fyller kjemikalier i flasker Lønn: 85kr/t, jeg får jobbe når jeg vil så lenge jeg vil. Er 17år og fornøyd Miljø: Blir ikke stort bedre, meg og suzze koser oss Frynsegoder: Gratis Olden-vann :!: Yes! Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvilken jobb har du? "Renholder" på Coopen God lønn? nja, eller... skal jo ikke klage:) får vell 104 kr timen elns går jo skole ellers, så litt extra lommepenger skader jo ikke Miljø? helt greit, vasker sammen med en veldig hyggelig og grei eldre dame:) Frynsegoder? Snop og mat som er utgått på dato Utdanning? Gk allmenn VK1 allmenn IKT driftsfag (at teh moment) Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Assistent/vikar på SFO. Jobber 2-3 timer daglig. Starter på jobb kl 14 God lønn? Ehh, tja..Jeg vet igrunn ikke hva jeg har, startet i forrige uke, men det ligger på rundt 100kr/timen. Miljø? Er igrunn bra, er mange voksne på få barn. Dog litt kjedelig jobb, stå ute/eller inne å se på barna leke.. Frynsegoder? Gratis mat.. Hvilken jobb har du? Jobber som ekstrahjelp i Otrum. Følgende står på hjemmesiden om hva Otrum er, kort og godt: OTRUM is Europe's leading full-service provider of interactive TV solutions to the hotel and cruise market. We are well established with sales offices in Norway, Sweden, Finland, Denmark, France, Germany Spain and the UK. A comprehensive distribution network covers the rest of Europe, the Middle East and Africa. Jobber på sentralbordet oppdaterer og tester nye data systemer utarbeider og sender ut markedsmateriell kundekontakt osv.. God lønn? Ja, 103,50 kr/timen. Miljø? Veldig bra. Går godt overens med alle, selvom de fleste er endel eldre enn meg. Hyggelig sted å jobbe. Frynsegoder? Se de nyeste filmene gratis.. Utdanning? Allmennfag på VGS.. Er 19 år. Endret 4. november 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå