Gå til innhold

Hvilken jobb har du?

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1.

Hvilken jobb har du?

Ryddehjelp på et utested

Lønn?[

100,- timen. kunne godt ha vært bedre, vi snakker nattarbeid i helgene her..

Miljø?

Vel, det er byen vi snakker om. Kan være veldig greit, men kan også være utrolig mange tullinger på samma sted. Gjerne også tidligere klassekamerater/venniner som truer med bråk og står utenfor og venter på at du skal bli ferdig på jobben så de kan banke deg.

men alle de ansatte er kule, da. :)

Frynsegoder?

Nja. Heftige firmafester innimellom.

2.

Hvilken jobb har du?

Byggmakker.

Lønn?

dårlig. 85,- timen. Synes dette er relativt dårlig i og med at jeg er over 18 år. Skal ha et "oppvaskmøte" med storhøvdingen på bruket imorra.

Miljø?

labert. Synes det er rart at sjappa tjener penger. Folk som jobber der driver bare og rører rundt. F.eks: samma problemene med ferie HVERT ÅR. Gi gjerne 4 av 5 i samme avdeling fri samtidig, når du trenger minimum 3 mann på jobben. Men, siden lommeboka krever sitt, må jeg jo jobbe, da. Går på skolen på hverdagene, og jobber på Byggmakker hver lørdag. Også de helgene jeg jobber på utestedet, hvor arbeidstiden er fra 21.30-04.00.

Arbeidstiden på BM er fra 09.00-16.00

Frynsegoder?

Tja, kan få opptil 33% rabatt på enkelte varer. (takket være velvillige ansatte, personlig har jeg bare 10%.)

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Avisbud på BA (Dagbladet og Rogalands avis

Lønn?[

150-160 kr på hver søndag....bruker 1-1,5 time

Miljø?

ikke i det hele tatt, går for meg selv med ipoden. Noen kunder er greie og blide imens noen smeller igjen døren og sier de bare kjøper vg

Frynsegoder?

gratis kinobiletter av og til. Jeg får lese avisen først :)

har selv jobbet i norpost....drittjobb

ble litt kort, men tastaturet har klikket så jeg skriver med en hånd på tastaturet og bruker den andre til å holde ledningen stødig

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Konsulent

God lønn?

Jeg er fornøyd men det ligger under mye annet.

Miljø?

Konge, grisesikker jobb

Frynsegoder?

Datautstyr, mobiltelefon (både telefon og regninga), bestemmer når jeg vil jobbe, fridager? Np, mitt valg innenfor regelverk. Gratis parkering, 100mbit linje.

Edit: Glemte et par goder

Endret av Jan-Inge
Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Prosjektleder/rådgiver/taktisk planlegger for IT basert innkjøpssystemer

God lønn?

Nei. Litt over 420 i året. (går dog snart opp igjen)

Miljø?

Helt greit. Dog savner jeg helt den perfekte kollega

Frynsegoder?

Hjemmepc, kundekonto (denne ruler), reise til utland og innland.

Ekstra jobb

Skirbent hw, lønna er latterlig (men gjør det av interesse), miljøet er ok (møter en del med samme interesse), frynsegodene er all den herlige informasjonen jeg får tilgang til + at produsentene ønsker min mening om enkelte ting :D

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Byggmakker :w00t: .... :hrm:

God lønn?

75,45 kroner i timen....men om en måned dere :dribble: ... blir 18 da, og lønne vil følge i samme rettning...opp :cool:

Miljø?

Fins ikke kulere folk... Vi tenkte litt på å begynne å filme en arbeidsuke på jobben, dere hadde ledd dere rett og slett i hjel...geniale komentarer overalt...

...minus vil vel være hoved sjefen :hmm: ... men alle mobber han bak ryggen hans, så det blir morsomt det også da :p

Frynsegoder?

Nei, egentlig ikke....hmm, vannmaskinen der er bra, iskaldt vann...hmm, humoren til folka...må jobbe hele tiden, så kan skjeldent sette meg ned egentlig...

...men om det kommer bløtkake for bra innsats osv. blir det litt flere pauser. :cool:

*namnam*

Lenke til kommentar
Hvilken jobb har du?

Meieriarbeider i Tine (fagoperatør)

God lønn?

Klager ikke.

Miljø?

Midt i blinken. Relativt mange ansatte, der alle kjenner alle. (~100)

Det holdes undersøkelser hvert å for å bedre arbeidsmiljøet, om det kan bli enda bedre. Tine er en veldig, veldig god arbeidsplass sånn sett.

Frynsegoder?

Tja, fotballbilletter, firmahytte®, mye produkter (gratis/billig)

Å, konge! Får du gratis Sjokomelk? :roll:

Lenke til kommentar
God lønn?

Nei. Litt over 420 i året. (går dog snart opp igjen)

unnskyld meg men, vi ligger ganske likt på lønnskalaen.

I norge tror jeg snitt lønna ligger godt under 300 000 i året.

Å kalle en årslønn på 420 000 for dårlig synes jeg er både uvirkelig og merkelig.

Jeg annser meg selv for å være griseheldig og kan knapt tro jeg har den inntekten jeg har.

Så....hvorfor er du så misfornøyd med en slik lønn? Alle vil vi ha mer, men man kan vel ikke kalle en lønn på 420 000 for dårlig?!?!?!?

Og i lys av de som har postet her med times lønninger på knappe 100 kr....så..vel..hmmm...vel, synes bare det er en litt underlig holdning.

AKIRA

Lenke til kommentar
Akirax24.

Jeg er 32 ;) Høyt utdannet, og gikk betraktelig ned i lønn da jeg begynte i dette formaet for 3 år siden.

Dessuten er jeg den i venneflokken som tjener minst. Ergo er jeg ikke fornøyd

Min far pensjonerte seg for litt over et år siden, og tjente aldri over 290 000 i sin kariære.

Synes du tjener helt ok for din alder, og mye mer enn snitte i din alder.

AKIRA

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Jobber på meny, som en av gutta på gulvet (stabler varer, rydder i varer osv...)

God lønn?

88kr i timen, syntes det er greit for å være 17år

Miljø?

Ganske bra, mange kule folk. Selv om noen kan være kjipe i blant, så er det ganske bra

Frynsegoder?

Kaker, godteri på pause rommet. Mye dødtid(både bra og dårlig ) 10% rabatt hvis jeg jobber mer enn 52timer i månden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hvilken jobb har du?

Butikkmedarbeider, Rema.

God lønn?

Grei nok. 77 kr/timen. Sjefen burde bruke mer skjønn, en fersk "gulvarbeider" på 18 år gjør ikke arbeid verdt 30 kr/timen mer enn meg.

Miljø?

Folket på "gulvet" er hyggelige og sjefen er grei nok. Sjefene er dessverre nybegynnere, jeg har jobbet lengre i butikk enn dem.

Frynsegoder?

Gratis brød og småting som har gått ut på dato, Vi Menn i pausen, alright'e firmafester.

---

Men skolen er den viktigste jobben jeg har, for å sitere min mor. :p

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du :

Pedagogisk leder i en privat barnehage.

God lønn?

300 000. Har kone i full jobb så vi har det fint :)

Miljø?Utrolig mange kreative og morsomme mennesker. Jeg gleder meg faktisk til å gå på jobb :w00t:

Frynsegoder?

Nja....jobber 7 timers dager, og er aldri sur når jeg går hjem. Bestemmer over min egen hverdag.

Lenke til kommentar
hva jeg hadde før:

Hvilken jobb har du?

Norpost Reklame Service

God lønn?

Nopes, ca. 5 øre per reklame. (varierte fra 300 - 3000 reklameaviser)

Miljø?

Hjemme, fingrene blir fulle av blekk som ikke går av på dagesvis

Frynsegoder?

eller ikke, omvendt av frynsegoder. Eneste frynsegode må være å få lese reklamen før alle andre :p

Totalt

Anbeflar deg å IKKE få denne jobben her. Dårlig timelønn for mye stress: bære reklamen inn fra garasjen eller lignende, brette sammen 900 - 3000 reklameaviser, for og så sykle det ut til hele bygda(900-1200 reklamer rundt 150-200 NOK).

Gikk selv med reklame for Nordpost her i Stavanger (sola). Det var et helsikens slit hver eneste gang. Til slutt dumpa jeg reklamen, orka bare ikke sitte å brette 2000 reklame-aviser forså å sykle ut på en evig lang rute for bare 180 kr. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...