Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tipper mange her har jobb. Vi må jo tjene penger til "ting", materialistiske som vi er. Hvilken jobb har du? God lønn? Miljø? Frynsegoder? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilken jobb har du? Nattevakt på hotell God lønn? Tja, 110 spenn i timen ellerno pluss helgetillegg Miljø? Supert, igrunn.. Er ikke så mange som jobber nattestid, akkurat.. Frynsegoder? Tja, sitte på rompa og surfe på nettet mens jeg ser TV..? Spise masse mat og dessert..? Lenke til kommentar
zebe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilken jobb har du?Nattevakt på hotell God lønn? Tja, 110 spenn i timen ellerno pluss helgetillegg Miljø? Supert, igrunn.. Er ikke så mange som jobber nattestid, akkurat.. Frynsegoder? Tja, sitte på rompa og surfe på nettet mens jeg ser TV..? Spise masse mat og dessert..? Heldiggris Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilken jobb har du? Feier, tar inn korger og låser på et kjøpesenter God lønn? Ja, 75kr timen, det er bra til å være 14år Miljø? Greit nok, jobber mye alene, men kjenner god del av de sommer jobber rundt på butikkene Frynsegoder? Tja... finne en god del flasker som jeg panter Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kan dere nevne bruttlønn per år også? Synes det blir enklere å plassere ting da. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 1) Hvilken jobb har du? Regnskapsmedarbeider God lønn? Nja, tariff Miljø? Veldig bra Frynsegoder? Gratis inngang, 50% rabatt på diverse varer. 2) Hvilken jobb har du? Kjører taxi God lønn? Ja, i perioder Miljø? Nesj. Frynsegoder? Får kjøre dyr bil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 @zebe: Joa, men jeg har flyttet så får ikke jobbe for tiden.. Aner igrunn ikke om jeg har jobb der heller akkurat nå, skulle i militæret i sommer så jeg fikk aldri jobba noe.. @thomas: For meg blir det vanskelig å nevne bruttolønn, siden det er sesongarbeid.. Men om man er villig og flink kan man tjene mye over 100k på en sommer ellerno (har jeg ikke gjort, men en kollega jobbet 15.00-8.30 omtrent hver dag en hel sommer) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hva jeg hadde før: Hvilken jobb har du? Norpost Reklame Service God lønn? Nopes, ca. 5 øre per reklame. (varierte fra 300 - 3000 reklameaviser) Miljø? Hjemme, fingrene blir fulle av blekk som ikke går av på dagesvis Frynsegoder? eller ikke, omvendt av frynsegoder. Eneste frynsegode må være å få lese reklamen før alle andre Totalt Anbeflar deg å IKKE få denne jobben her. Dårlig timelønn for mye stress: bære reklamen inn fra garasjen eller lignende, brette sammen 900 - 3000 reklameaviser, for og så sykle det ut til hele bygda(900-1200 reklamer rundt 150-200 NOK). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hvilken jobb har du? Jobber i IT-avdeling i xxx kommune. God lønn? Nei, dessverrre. Miljø? Veldig bra. Dekker opp for den dårlige lønnen. :-) Frynsegoder? Dårlig med frynsegoder i kommunen gitt. Eneste jeg kan tenke på som en "frynsegode" er at jeg får testet alskens nye mobiltelefoner og annet stasj. Også har jeg gratis mobiltelefon. Endret 3. november 2004 av Swag Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Flyttes fra utdanning til Off Topic Annet Endret 3. november 2004 av Blib Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Meieriarbeider i Tine (fagoperatør) God lønn? Klager ikke. Miljø? Midt i blinken. Relativt mange ansatte, der alle kjenner alle. (~100) Det holdes undersøkelser hvert å for å bedre arbeidsmiljøet, om det kan bli enda bedre. Tine er en veldig, veldig god arbeidsplass sånn sett. Frynsegoder? Tja, fotballbilletter, firmahytte®, mye produkter (gratis/billig) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Multimedia Designer/idee og konseptutvikler. Jobber mot e-lærings hus, reklamebyråer og TV kanaler. Driver mitt eget enkeltmannsforetak. God lønn? mellom 4 - 500 kr timen. (bevist lagt meg litt lavere enn de fleste i denne bransjen da jeg mener prising av vårt yrke har tatt helt av. Men fortsatt så dyr at jeg taes seriøs.) Årslønn kommer da helt ann på hvor hardt jeg jobber, og hvor flink jeg er til å skaffe oppdrag. Miljø? Veldig spennende, da jeg jobber som regel ute hos kundene, så aldri det samme kjedelig kontoret dag etter dag. En dag her..to dager der...en mnd der..osv. Frynsegoder? All hardware kan skrives av på moms og skatt som gir meg nesten 50% billigere hardware på alt jeg kjøper inn til meg selv, og hva som kan brukes i firma sammenheng er et MEGET løst og vidt begrep. AKIRA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Piercer God lønn? Ekstremt varierende (fra 5k til 30k pr. måned), men jevnt over helt kurant. Har til salt i grøten og PC/airsoft-duppeditter, så jeg er fornøyd. Miljø? Varierende. Noen kunder er utrolig greie å ha med å gjøre, andre kan være et helvete (narkiser som blir sure fordi vi ikke vil tatovere sprøyte-arrene deres, folk som klager over at fargene har forsvunnet når den ble bare laget i "black/grey", folk som ikke klarer å ta vare på piercingen/tatoveringen, etc.) Frynsegoder? Gratis tatovering, om jeg skulle ønske det. Tilgang til en haug med piercing-smykker. Svært behagelig arbeidstid (begynner kl. 12.00), og 70-80% av tiden bruker jeg på internett/spiller Diablo 2. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? It-konsulent i ****** God lønn? Nei, egentlig ikke, men jeg klarer meg godt og vel så det. Miljø? Kjempe bra. Kan omtrent ikke ha det bedre. Frynsegoder? Gratis pc, gratis nettilgang hjemme, omtrent gratis mobil + en del andre små ting. Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? Skribent for hardware.no God lønn? Lommepenger Miljø? Mase kule folk, og det hender det skjer spennende ting Frynsegoder? Utrolig lærerikt, samt at man får fikle med produkter før de fleste andre. Hvilken jobb har du? Derskvaremedarbeider i Meny God lønn? Dekker akkurat regningene, men det er ikke bra betalt Miljø? Helt på trynet. Alle som er ansatt på dagtid har sin egne lille gjeng som eksluderer deltidsarbeidere. Sjefen er en **** og de rett under er ikke spesielt mye bedre Frynsegoder? Smaksprøver på nye produkter på pauserommet, samt at vi får/får kjøpe svinbillig godteri som har gått ut på dato (har en del poser bamsemums fra påske som ikke kan selges nå pga påskemotiv på posen ) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har du? IT-lærling på en vgs langt inni gokk. God lønn? njaaaaa... neeeeii.. Miljø? Supert arbeidsmiljø Frynsegoder? Jobber i fylkeskommunen da for f. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du da wh1te? Hvilken jobb har du? Jobber i en videobutikk. God lønn? 110,- pr. time. Klager ikke. Miljø? Tja. Helt greit. Bare 4 stk som jobber der. Sjefen er litt teit av og til, men stort sett kul. Frynsegoder? 50% på alt utenom kjøpefilmer og leiefilmer som jeg leier gratis. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hvilken jobb har jeg? Avisbud. God lønn? Ja og nei. Tjener 106kr timen eller noe, men jobber bare en time om dagen .. Miljø? Tja, er jo stort sett alene på jobb da så, herlig miljø. Frynsegoder? Gratis avis. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) psilocybe, driver du eget firma? Ser egentlig ut som alle her er missfornøyde med lønna si. Er vi kresen, eller er det bare realistisk? Endret 3. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå