Pels Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) hehe du har vel sikkert aldri støvsugd der før vel ? ### Moderator har fjernet MYE unødvendig quoting fra posten. Blir ikke quote-spammingen stoppet så stoppes threaden ### Endret 9. november 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Ole Martin Degvold Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ja nå har jeg endelig kjøpt meg luft filter. Det hjalp mye..... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja nå har jeg endelig kjøpt meg luft filter. Det hjalp mye..... B.u.m.p Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Overtrykk er viktig, fler vifter som blåser inn enn som blåser ut. Ungår mye støv på denne måten. + Selvfølgelig å støvsuge. Bruker denne varianten selv og har ingen problemer med for mye støv. Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Forslag til løsning. Bygg rommet ditt om til nasa's standarder. Riktig, der de lager satelitter og slikt. Det koster litt extra, men det tar du igjen ved og handle på qxl. Eh,,endel år tar det, men det er det værd, ikke sant. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Han har jo funnet en løsning, støvfilter. Var jo derfor han postet i denne posten etter 2mnd stillhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå