pcgutten Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hei! I butikkene Expert elkjøp og slike kjeder har altid kjempetilbud rundt julen / Vinteren. Så da har vel kanskje komplett.no /Netshop.no og slike kjeder også masse tilbuder? Tenker nemlig kanskje på og kjøpe en ny pc... Endret 2. november 2004 av pcgutten Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Går hvertfall an å håpe... Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tingen er det at hvis elkjiip og expert har "supertilbud" er de fortsatt over komplett/andre web shoper som oftest. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei! I butikkene Expert elkjøp og slike kjeder har altid kjempetilbud rundt julen / Vinteren. Så da har vel kanskje komplett.no /Netshop.no og slike kjeder også masse tilbuder? Tenker nemlig kanskje på og kjøpe en ny pc... OFFtopic: bah, jeg ber deg, IKKKKE kjøp elkjøp pc, værsåsnill, For din egen skyld Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei! I butikkene Expert elkjøp og slike kjeder har altid kjempetilbud rundt julen / Vinteren. Så da har vel kanskje komplett.no /Netshop.no og slike kjeder også masse tilbuder? Tenker nemlig kanskje på og kjøpe en ny pc... OFFtopic: bah, jeg ber deg, IKKKKE kjøp elkjøp pc, værsåsnill, For din egen skyld Second that!!!! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vel, hvis alt går som det skal så får vi vel en julekalender i år også. Kan man sikre seg noen gode tilbud hver dag gjennom advents tiden. Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det skal komme ny "dinside.no"-pc i alle nettbutikkene i november i hvertfall... Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Jeg mente ikke at jeg skulle kjøpe elkjøp pc! Men elkjøp har altid tilbud og slikt, men har da nettbutikkene det så jeg kan få tilbud der også ? Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 dem har det.... komplett hadde iallefall julekalender., som nevnt ovenfor... dvs at de kom et nytt tilbud hverdag frem til jul! Lenke til kommentar
Torro Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) ...never mind. Endret 4. november 2004 av Torro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå