j-- Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Heisann. Skal kjøpe Lian Li PC6077BUSB kabinett ifra microplex.no nå, og så skal jeg også ha et vindu til kabinettet. Så lurer jeg på hvilket _vindu_ jeg skal kjøpe til dette kabinettet? Jeg skal ikke modde selv, for da går alt i dass... Link til Kabinettet Hvilket vindu skal jeg kjøpe (av de som er på microplex.no)? /Clvn Endret 3. november 2004 av clvn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 IKKE KJØP SIDEDØR!!!! MEKK SJÆL!!! hvis du først skulle kjøpt no syns jeg det måtte vert den men du burde heller sjære høl sjæl Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Om du absolutt MÅ ha det, hvorfor velger du ikke bare et av de andre Lian Li kabinettene i samme prisklasse som har det som standard ? DETTE f.eks skal jeg ha hvertfall. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Men de som BARE har 5¼" brønner er jo fetest så ang. kabinett støtter jeg trådstarter. Men når det gjelder vindu, så må jeg jo si at det ER penere uten. (om du først skal ha det så må det jo være MYE morsommere å mekke det selv! Eller hva?) Mvh Audun Hagen EDIT: Sitter "desverre" med et Lian Li MED 3,5" brønner OG vindu. Skulle gjerne hatt hans uten vindu. (om det finnes et bigtower av det ville jeg klart hatt det)! Endret 2. november 2004 av audhage Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Men de som BARE har 5¼" brønner. Ang kabinett støtter jeg trådstarter. Men når det gjelder vindu, så må jeg jo si at det ER penere uten. (om du først skal ha det så må det jo være MYE morsommere å mekke det selv! Eller hva?) Mvh Audun Hagen du sa det akkurat lian li kabinettene syns jeg som oftest er best uten vindu de fleste andre derimot men jeg mener at det ikke er no vits med vindu hvis du ikke har mekka det sjæl Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hmmm, de nye Lian Li med vindu har jo metallpanel som man enten kan velge å la stå eller å fjerne da. Da er man jo gardert liksom Endret 2. november 2004 av gixxerman Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Grunnen til at jeg ikke vil lage vindu er det at jeg har prøvd på det 2 ganger før, og begge gangene har jeg måtte kjøpe nykk kabinett.. Det er ikke et alternativ å kjøpe et annet lian-li kabinett, for det er dette kabinettet jeg liker best. Dessuten har det plass til 2*80mm vifter i bunn av kabinettet (som det skal plasseres en radiator i. Jeg har også kjøpt noen uv-lys og har dfi lanparty kort, så vindu er en selvfølge... og ikke frykt at kabinettet vil se ut som en gammel strippebule med juletrelys.. Men til spørsmålet: Men finnes det ferdigvinduer til denne modellen? Helst ikke akvarium-vindu. Det er ikke et must at vinduet bestilles fra norsk webshop, men det er jo helt klart en fordel Takk for hjelpen hittil! /Clvn Endret 3. november 2004 av clvn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 det er vel ikke no vits å ha vindu i kassa hvis det er et kjedelig firkanta ferdigvindu som er festa med bolter det ser jo bare stygt ut + at så lenge du ikke har modda så er det ikke en modd.. men hvis du absolut må ha et ferdigvindu så skal de nok ha noe på microplex.no Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 FatFuck: Ja, jeg vet om microplex. I første innlegg så skrev jeg: Hvilket vindu skal jeg kjøpe (av de som er på microplex.no)? Grunnen til at jeg vil ha et slikt vindu fremfor å nible/bruke dremel og lage ett selv er det at jeg elsker det kubiske designet til PC6077B, og faktum er det at jeg har laget eget vindu selv - 2 ganger, og begge gangene har det gåt rett til h*lvete, så det er uaktuelt. Men til topic: Hvilket kabinett er Lian-Li PC6077Busb bygget på? Altså, hvilken av disse vinduene passer til dette kabinettet? *Lian Li Window Kit - For PC70 *Lian Li Window Kit, sort - For miditower Eller bestille vindu fra utlandet? (Hvis ingen av de vinduene på microplex.no passer) Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dette er jo bygget på 6077, og passer fint til vannkjøling Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Heisann. Det ble Lian-Li - watercolingcase Ville bare si ifra:) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg fikke med meg at du hadde prøvd. og så klart har du hørt om microplex. men det kan vel hende du kjenner noen som kan lage hull for deg. hvis noen jeg kjenner skal ha hull så blir det som oftest jeg som lager det. bare skjekk om du kjenner noen som er nerd med dremelen eller et eller annet annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå