Eulogy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes den ser helt forferdelig ut Du har lov til å mene det. Men selv syns jeg den ser bra ut Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Liten videosnutt av 3230 og 6020 i bruk: http://previews.thenewsmarket.com/Previews..._2013_13371.wmv Er nødt til å smøre meg med tålmodighet til 3230 kommer, før jeg går til innkjøp av ny mobil. Flott telefon! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Liten videosnutt av 3230 og 6020 i bruk:http://previews.thenewsmarket.com/Previews..._2013_13371.wmv Er nødt til å smøre meg med tålmodighet til 3230 kommer, før jeg går til innkjøp av ny mobil. Flott telefon! Hehe. Er nok mange som tenker som deg. Men tenk: Omtrent likt som 3230 kommer ut er det CeBit, hvor ALLE mobilprodusentene garantert presenterer noe som blir enda mere verdt å vente på enn dette. Lenke til kommentar
pdiddy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Off ja, da blir det enda mer venting! Men tviler at jeg vil vente så lenge! Min N6510 synger allerede på siste verset, hehe! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Den var faktisk lekker!!! Første nokian siden gud vet hva jeg har likt utseende på. God gammel Nokia-design: God gammel Sony Ericsson-design/Ny "Nokia"-design: Hmm.. lurer på hvor Nokia har hentet inspirisasjonen til designen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skjønner ikke helt problemet her. Når man lager 30 mobiler i året, må det være veldig vanskelig å unngå å ligne litt på andre mobiler fra siemens, se, motorola osv. Er det pga. at både 3230 og T610 bytter farge på midten at de ligner? Jeg ser ikke helt andre likheter, og hvis produsenter "hermer" av den grunn er jeg litt uenig. Uansett, spiller det noen rolle hvem som lager den når det er en mobil med nesten all ny teknologi, i en liten og billig pakke? Synes ikke jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skjønner ikke helt problemet her. Det var ikke meningen å fremstille det som noe problem i det hele tatt. Jeg synes de ligner svært mye, særlig med tanke på at Nokia har gått bort i fra de runde formene og den U-formede buen som gikk igjen i så og si alle designene deres en stund. Jeg tror Nokia har sett seg litt missunnelig på SE's kjempesalg av modellen T610, og skjønt at det er en designpærle de ønsker å etterligne. Og, ja jeg synes de ligner på langt flere punkter enn kun det at fargen er delt på midten. Se f.eks tastene som ligner svært mye på de man finner på T630, den horisontale høytaler-åpningen er så og si identisk med T610, Hele layouten med brede/høyde-forholdet, og akkurat lik fordeling av plass over og under skjermen. Joystick'en, og menytastene ligner også vldig mye på T610 i både utforming og plassering. Dersom bildene hadde vært i samme størrelse så hadde det nok vært ennå lettere å se. Selv med et 30-talls nye mobiler i året så mener jeg dette må være den telefonen av samtlige eksisterende hundrevis av telefoner som ligner desidert mest på T610. Men som sagt: Jeg ser ikke på dette som noe problem. Nokia følger trendene og leverer en design som det er bevist at mange kunder ønsker. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Å drive på å "henge ut" nokia blir nesten litt feil, er enig med Arehei her. For trossalt så er ikke Sony Ericsson og Nokia de eneste mobilprodusentene her i verden og alle låner jo mer eller mindre visse designelementer fra hverandre. Og skal du ha en "candybar"/"murstein"-telefon, med et brukbart ergonomisk utganspunkt, ja så står du ikke igjen med så mange valg. Og siden mange kjøper mobilen grunnet designet så kan de heller ikke spytte ut 30 mobiler, som alle bærer det samme designet; over en lengre tidsperiode. Den "U" linjen, har nok hatt sine bedre dager. Og blandt de siste 20-30 modellene har nok endel manglet litt særpreg i bunn og grunn. At nokia trenger å finne en liten egen vei, kan nok diskuteres, men jeg selv synes at dette rene designet i disse to siste modellene er virkelig bra gjennomført, på tross av at de nok har visse likheter med andre telefoner på markedet. Men uansett er det nok nokiane med et rent og "lett" design som har vært de lekreste gjennom tidene, bare se på 8910. Endret 4. november 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det var ikke meningen å henge ut Nokia i posten min. Ikke når det kommer til design i hvertfall. Jeg liker selv designet på (både T610 og) den nye nokiaen. Som sagt over: Dette er et design som mange liker godt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er en god grunn nok for å bruke det, siden det selger Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dette leste eg nettopp på nettet - 3230 uses Symbian OS 8a, the newest version for Series 60 platform. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Den var faktisk lekker!!! Første nokian siden gud vet hva jeg har likt utseende på. Regner med at du liker SE T610 da. Dette er en av de verre rip-offene jeg har sett. Snakk om å kopiere bror Ericsson. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tåpelig sagt. Nei, syns da ikke det. Samme sølv-finishen med svart felt rundt skjermen. Firkantet er den også. Nokia har aldri kommet med noe liknende før, noe SE deriomt har. Kan ikke kalle det noe annet enn rip-off! Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Endelig en mobil som har MP3 (sterio) og 1.3 megapix. camera!! noen som vet hvor mye en RS MMC kort koster? (128 og 256mb?) dette har jeg venta lenge på men det viktigste er jo at det er symbian.. det er et hav med apps. og games til series 60 der ute.. det gjenstår vel bare å finne ut hvilke funker med 3230.. blir nok litt venting på PSP nå.. denna blir prioritert først til folk som syntes designet var ræv: jeg har hatt SX1, omtrent alle hatet den, men etter å ha brukt den i 1 mnd så var det faktisk en veldig god telefon! jeg skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt, men jeg er 99.9999% sikker på at dette blir en ny nokia hit.. eneste "minuset" jeg ser er at det ikke er blitz.. *fram med lommelykta!* flashback blair witch anyone? Endret 5. november 2004 av roy_nor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Pris på RS MMC, det finner du i; prisguiden og på Kelkoo Endret 5. november 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 synes denne mobilen ikke var så fin akkurat, og tastene ligna veldig mye på t610 sine! mener fortsatt t man bør velge 6230 istendfor denne telefonen. men men, smak og behag, g hvilken funksjoner man trenger. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Synes den er heslig jeg... T610 er også grell i mine øyne.. Godt at de har telefoner med forskjellig design, imotsetning til andre.. Men 6020 synes jeg da ligner mer på 6230 enn T630... Endret 5. november 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg syntes T610 er en kjedelig mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg