Gå til innhold

Blomst & Bie


F828

Anbefalte innlegg

hvis jeg skal være veldig pirkete, så kunne du kanskje manipulert bort den ene bien til vestre der, den som flyr, litt forstyrrende. Bortsett fra det. så var bilde knallbra. Bra jobba!

Som NickFalk nevner (thanx btw), det er dette som gjør bildet til blinkskudd, og på a4 ark størrelse ser man gjennom vingene......

Det er dette bildet dere snakker om, ikke sant?

 

Er det en eller annen intern vits på gang, eller er jeg den eneste som synes fokus er feil på bildet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvis jeg skal være veldig pirkete, så kunne du kanskje manipulert bort den ene bien til vestre der, den som flyr, litt forstyrrende. Bortsett fra det. så var bilde knallbra. Bra jobba!

Som NickFalk nevner (thanx btw), det er dette som gjør bildet til blinkskudd, og på a4 ark størrelse ser man gjennom vingene......

Det er dette bildet dere snakker om, ikke sant?

 

Er det en eller annen intern vits på gang, eller er jeg den eneste som synes fokus er feil på bildet?

? hva mener du?

 

Nei, ingen intern vits......... :hmm:

Lenke til kommentar
Feilen er, som F828 sier, at stilken og bladet under blomsten er det eneste som er i fokus.

Bevegelsesuskarpheten til venstre humle er ikke noe problem. Den hadde vel til og med kommet bedre frem hvis humla var i fokus..

Joa, sikkert.

 

Men det var "ikke hensikt" å ta bildet av en flyvende humle

 

Alle satt på blomsten, men den fløy da jeg knipset, satt der da jeg fokuserte...

 

Men uansett, jeg liker det

og jeg lar selvfølgelig dere like/mislike det så mye dere vil....

 

Som nevnt før, alle ser forskjellig på ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...