F828 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Et bilde jeg tok i sommer. Liker ikke å ta blomsterbilder, eller å springe etter insekter - men synes dette ble ganske OK. Lenke til kommentar
Fiol Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Knallfint.. Virkelig.. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Pent! Humla ble i mørkeste laget, men skarp og fin. Dette skulle vel egne seg bra for seksualundervisning. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kjempe kult bilde! Kult med at bien er i luften Lenke til kommentar
F828 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Tusen takk Det vanskelige med bildet var nettopp at jeg ville ha bien i lufta..... Tok noen før jeg "traff" F828 Lenke til kommentar
Beining Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du var virkelig heldig med det bilde der da! Skulle ønske jeg klart å ta sånne bilde med kameraet mitt Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Det er en humle da... Lenke til kommentar
F828 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 Det er en humle da... Jepp jepp.... Tenkte sikkert på "bien og blomsten" da jeg la det ut. Selvfølgelig, det er en HUMLE og ikke en bie..... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Bra bildet!! Legger ut mitt også i samme slengen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvis jeg skal være veldig pirkete, så kunne du kanskje manipulert bort den ene bien til vestre der, den som flyr, litt forstyrrende. Bortsett fra det. så var bilde knallbra. Bra jobba! Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Helt uenig med deg VgaR, synes den flygende humla gjør bildet langt mer dynamisk... Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hvis jeg skal være veldig pirkete, så kunne du kanskje manipulert bort den ene bien til vestre der, den som flyr, litt forstyrrende. Bortsett fra det. så var bilde knallbra. Bra jobba! Som NickFalk nevner (thanx btw), det er dette som gjør bildet til blinkskudd, og på a4 ark størrelse ser man gjennom vingene...... Har 1400x1050 oppløsning, og da er bildet tøft som bakgrunn. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vi har alle våre meninger. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 veldig pent bilde. Pene farger. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Vi har alle våre meninger. Stemmer det, og ikke noe er likt i noens øyne. Respektere din mening, og du min..... eller For å dra tråden ut til blomst og "lite flyvende dyr" Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Denne så bra ut, kunne sikkert ha kuttet vekk litt av omgivelsene for å isolere sommerfuggelen mer. Endret 9. november 2004 av stoners Lenke til kommentar
her Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Insekter er ganske spennende fotomotiv. Viktig med tålmodighet for å få fanget det rette øyeblikk. Slenger meg på rekken av bie/humle-bilder og legger ved mitt eget bidrag. Hermund http://galleriet.akam.no/album274/aaa Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Respektere din mening, og du min..... eller jepp! EDIT: fint bilde foresten TheGizmo Endret 10. november 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå