Gå til innhold

Tråden om drømmer du har hatt.

the_fire

Anbefalte innlegg

Hadde en drøm i natt. Jeg drømte at jeg gikk til postkassen og tok opp en pakke. Jeg gikk inn i gangen hjemme og åpnet pakken. I den pakken var det Halo 2, og jeg var strålende glad. Så våknet jeg. Det var kjipt :no: Ekstremt kjipt egentlig :thumbdown:

Men poenget: Har dere hatt en drøm som var så merkelig virkelig at du lurer på om det egentlig har skjedd? Eller har du ledd noe sinsykt av drømmen når du våknet?

Eller har du noe annet du vil dele med oss om dine drømmer? Mareritt vil vi (jeg) også høre om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker ikke alle drømmene mine selv, har en tendens til og glemme de etter noen timer.. :(

men en kompis av meg hadde en gang en drøm om at han var på cruise i lille lungegårdsvann (et lite vann midt i bergen sentrum med en fontene midt på, for de som ikke visste det) med et vikingskip!

en annen drøm var at han reddet hele verden med en fylle-penn, selv om han ikke kunne skrive..

han har en tendens til og ha litt kule drømmer

Lenke til kommentar

har hatt mange rare drømmer,alt fra syke drømmer,der jeg har våkna og vært sinnsykt redd,måtte bare stå opp,klarte ikke sove på 2 dager etterpå :cry:

mens andre drømmer er bare bra,og jeg blir dritsur når jeg våkner,for man kommer aldri tilbake igjen til den drømmen :p ... drømte at jeg var hovedpersonen i GTA:SA i natt...var morro :D

Lenke til kommentar

Hadde en kul drøm om at jeg råkjørte med kjærra til nissen. Fløy rundt i lav høyde rå fort. Da visste jeg at jeg drømte, men jeg klarte bare og styre den til en viss grad. Når jeg stoppa opp for å mane fram noen nice kvinnfolk så våkna jeg, så det fuka kun helt til jeg skulle gjøre større endringer i drømmen. :mad:

Drømte at jeg vokna opp og var hjemme og alt var bare fryd og gammen. Det føltes helt virkelig. Når jeg vokna på ordentlig etterpå og fant ut at jeg lå i topp etasjen i en vond køyeseng og skulle ha en helvetes dag foran meg i millitæret ble jeg sykt iritert.

Lenke til kommentar

drømte i natt at jeg skulle sette en grandis i ovnen, og så plutselig så exploderte hele fettsjiten, drømte at jeg fikk 2 og 3 grads forbrenning på føttene osv, så plutselig våkna jeg, svett og jævelig :) måtte seff sjekke om føtene var slik som de skulle ;)

Lenke til kommentar
Da visste jeg at jeg drømte,

Digger når det skjer.

Det er kult når man oppdager at man drømmer, underveis i drømmen ja.

Jeg har den kule evne å kunne legge meg å sove igjenn, etter at jeg har våknet en gang, for så å drømme videre :D:w00t: Men jeg har en følelse at det er en del dagdrømming med i bildet da..

Lenke til kommentar

...

Jeg har den kule evne å kunne legge meg å sove igjenn, etter at jeg har våknet en gang, for så å drømme videre...

Det er irriterende noen ganger.

Hvis jeg vokner mitt på natta av et marerit så er det stor sansylighet for at jeg fortsetter på marerittet med en gang jeg sovenr. Hater det.

Men når det gjelder andre drømmer så er det mange ganger digg.

Lenke til kommentar

Jeg var vel sju eller åtte år, når jeg drømte dette.

Det var en gruppe folk, fem-ti stykk. De gikk rundt i et stilas og ropte "Souls! Where are you?". Helt uten videre merker de en SVÆR gryte med en ENORM demon-ting i (hvis noen har klart Holy Magic Century til N64, tenk siste-boss) som sa "The souls have their own world down here."

Litt rart at jeg hadde mareritt på engelsk...

En annen gang drømte jeg at jeg hadde vært ute og kjørt båt en gang, mens jeg var på hytta. Når jeg kom inn, sto mamma og pappa og kledde på småsøsknene mine fallskjermer, og forklarte at vi skulle på ferie til Mars. :\

Lenke til kommentar

Hvis jeg noen gang har et mareritt noe som jeg ikke har på lenge tror jeg, så pleier jeg som regel bare å plunke me øynene mine når det skjer noe skummelt sånn som om hvis nå kaster meg utfor en fjellvegg....Da er det bare og blunke og jeg er våken...

Lenke til kommentar
Hvis jeg noen gang har et mareritt noe som jeg ikke har på lenge tror jeg, så pleier jeg som regel bare å plunke me øynene mine når det skjer noe skummelt sånn som om hvis nå kaster meg utfor en fjellvegg....Da er det bare og blunke og jeg er våken...

Ja samma hær!

Når det kommer til rare drømmer så har jeg maaaaange, og her er et par jeg drømte for noen år siden:

Jeg og fettern min satt i et snodig flyve-skip med en tre-delt skjerm som viste en eller annen Schwarzenegger-film... Deretter kræsjet vi rett inn i G-Sport i tromsø og hentet masse hagler (!) og greier... Neste jeg husker er bare masse røde haglpatroner som "regner" ned fra skipet...

En annen gang drømte jeg at jeg stod opp, og kikket ut av vinduet. der så jeg rosa snø, og det var et rart lys over fjellet (Tromsdals tinden)... Plutselig så står faren til en i klassen min i stua og sier at det er atom-snø, og derfor fargen. Det neste som skjer er at jeg aker på en stygg liten kjelke på vei til skolen, og møter på masse flate biler (sånn akkurat som om de var av papir, eller a la Tom & Jerry som blir slått flat intill veggen av f.eks. et piano). En rød sånn bil krasjer i en like papirflat person, som det da kommer noe rødt utav...

Vel, vel! Der var to av mine syke drømmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...