Royzer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Heisann! Lurer på om noen av dere vet om et spill hvor man kjører rundt i traktor. en slags gård-sim i full 3D. finnes d noe slikt? hadde vært litt kult å kunne bromme rundt på en stor MF og kunne hekte på forhøstere, vossekasser og tilhengere.. osv.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Haha Det hadde vært konge. Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Fant et! http://www.boldgames.com/johndeere.html men det ser ikke ut som om du kan sitte inni traktoren dough.. hadde lyst til å cruise avgårde for å pakke rundballer, eller frese en oppkjørsel med ratt og pedaler.. Endret 2. november 2004 av Royzer Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hehe..hadde vært konge det da Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Fant et! http://www.boldgames.com/johndeere.html men det ser ikke ut som om du kan sitte inni traktoren dough.. hadde lyst til å cruise avgårde for å pakke rundballer, eller frese en oppkjørsel med ratt og pedaler.. Jeg vil gjøre akkurat det samme som deg! Slengt på en tung 4-skjærs vendeplog bakpå, og kjørt ut på jordet og pløyd. Det hadde vært noe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vi har jo alltids Sim Farm da Ikke akkurat 3D men Lenke til kommentar
Ghost-master Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg kjører traktor på skolen. det er utrolig gøy å frese rundt i en traktor Slengt på en tung 4-skjærs vendeplog bakpå plog har jeg også kjørt veldig stress :!: Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Savner de dagene hvor jeg pleide å cruise rundt med traktor i landsbyene i Operation Flashpoint Ikke et reinspikka traktorspill, men du får i det minste kjøre traktor der. Endret 3. november 2004 av Farnoy Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 i GTE SA kan du kjøre traktor:D og en innhøster som høster alt fra folk til hasjplanter Lenke til kommentar
tommy98 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) jeg vet om et bra spill jeg:)det heter farmg simulator 2009:)anbefales!. jeg vet om et bra spill jeg:)det heter farming simulator 2009:)anbefales!. Endret 24. oktober 2009 av tommy98 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Artig spill det da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har slettet noen off-topic moderator-wannabe innlegg. Om noen har lyst til å fortsette å diskutere en fire år gammel tråd, så må de da vel få lov til det. Ingen regler som setter begrensninger for hvor lang tid det kan gå mellom innleggene i en tråd. Tråden får leve til folk er lei av å diskutere den. Da dør den ut av seg selv. Lenke til kommentar
meja Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Mine venner, jeg har bare en ting å si dere, vell jeg sier ingenting, dere skal få EN link. http://www.landwirtschafts-simulator.de/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå