MartinMyhr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har kjøpt meg vannkjlings settet til MIST, jeg fikk ikke noe tegning. kansje det er vanelig?! jeg er usikker på hvordan den skal settes sammen. jeg klarer ikke å sette sammen pumpa til tanken. Jeg finner ikke noe som kan hjelpe meg til å sette de sammen. er det noe triks av noe slag? trenger hjelp så fort som mulig Lenke til kommentar
Yuppe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Akkuratt kjøpt Mist sett selv. Er du der hvor du skal ha tanken på pumpa? Jeg stussa litt trodde det manglet en del, men ta an den grå plastilkk kappa på pumpa da ser du pumpespissen som skal tres på tanken. Litt usikker på hva du lurer på men jeg prøver. http://www.microplex.no/rubweb/ressurser/wc_socketa.html Lenke til kommentar
Semental Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har du mulighet til å ta bilder av pumpa og tanken ilag? Og det hadde vert supert om du kunne måle høgden på pumpen og tank hehe... etter at du har satt de to sammen Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg fikk det til :!: Tok meg faktisk en tur på butikken og spurt Jeg ble faktisk ganske irritert! Jeg fikk det til! ganske bra kjøling og uten en lyd! hadde faktisk problem med pumpa i starten. Det kom sånn rar lyd fra den hvert 3 sekund eller noe sånnt.. fant ut at det var pumpa som var satt på at den skulla flytte vann fram og tilbake Jeg fant ut at du må ta bort jumpern som står på kontrollpanelet, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) --slettet-- Trudde jeg var i workloggs Endret 5. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 1. Pumpa monteres sammen med tanken. 2. Tørr monter all delene før du begynner å kappe til slanger (unngå knekk) 3. Husk jumpersetting er kun får å tømme luft og skal fjernes i drift. (Bruk vedlagre bridge på PSU for å kjøre systemet uten å koble til hk) 4. Lykke til Normalt bør du klare å montere inn dette setter på under en time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå