soi77 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 har tenkt å lere meg dette språket. skal eg lese bøker , ok i so fall kva bøker? eller skal eg lese på nettet. og i so fall kor ? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Først bør du bestemme deg for hvilket språk du vil lære Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Og så kan du kansje lære deg å søke på forumet! Lenke til kommentar
eirikhm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 jeg anbefaler at du kjøper deg en bok. da får du en guidet opplæring og vil (sansynligvis) ikke gå glipp av viktige ting. blir ofte rot om du skal søke rundt på nettet på alle forskjellige emner. Lenke til kommentar
soi77 Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 først . er ikkje det åpenlyst at eg skal lære meg c når eg postar i eit c forum. ja eg skal lære meg det Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er det ikke åpenlyst at det er IKKE er åpenlyst hva du skal lære når du poster i et C/C++ forum? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 først . er ikkje det åpenlyst at eg skal lære meg c når eg postar i eit c forum.ja eg skal lære meg det Dette forumet heter C/C++ det er det eneste som er åpenlyst her... Lenke til kommentar
lus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 du trenger bare å søke på google etter learn C++ in 21 days Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Eller, så går det ann å gå på amazon.co.uk. Bare søk på C++ der. Hvis du vil begynne å lese med en gang kan du søke etter "Thinking in C++". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå