Tuborg Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Var lynnedslag i går ( alltid like gøy med pcer ). Problem: Maskinen går, men ingenting kommer frem på skjermen. Når jeg åpnet pcen, ser jeg at viften på cpuen ikke går. Har hovedkortet røket da? eller er det noe annet som kan ha røket? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Antageligvis lynet som har grillet pc'en din. Dette får du dekket hvis du har innbo forsikring. Jeg hadde en pc som ble grillet. Ringte Terra og forklarte dem om problemet. De krevde at autoriserte datateknikere skulle se på saken og konstantere at lynet var skyldig. Etter at det ble konstantert måtte jeg betale egenandelen som er på 4000kr hos Terra. Etter fjorten dager fikk jeg 15000 kroner for å bruke på ny pc Lenke til kommentar
Rolf-ivar Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 før du sender den inn så ta ut ISDN korte eller netverkkorte viss du har det pga kanskje det ikke går på garanti siden det er lyne som har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå