Gå til innhold

Nytt kamere til min kjære


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et digitalt kamera til kjæresten min til jul, men eg har ikkje mye peiling på kameraer.

Vi fikk for noen år siden dette kamera: Sony DSC-F505V, men kjæresten min synes at det er på tide med nytt.

 

Det som vi/hun er misfornøyd med, er at skjermen er kanskje litt liten og dårlig i dagslys. Og når vi trykker på knappen for å ta bilde så tar det litt for lang tid fra hun trykker, til kamera tar bilde. Håper det va en god forklaring.

 

Men hvor mye er kamera verdt om vi selger det ? Og får vi et bedre kamera til rundt 3000kr ?

Vi har ikkje lyst å bruke mer enn det. Har ingen anelse hva kamera vi fikk kosta, men vi fikk det vell for rundt 3 år siden kanskje det var 4 år, husker ikkje helt.

 

Så det nye kamera bør ha større lcd skjerm, bedre bilde på lcd skjermen i dagslys og raskere respons når vi trykker.

 

Mvh

 

Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kameraet dere har hatt tar veldig bra bilder. Jeg tror, om din kjære har blitt vant til dette, vil bli meget skuffa over ett til rundt 3000,- Hadde jeg vært dere, tror jeg at jeg ville prøvd å få tak i en nyere og kjappere modell av den dere har. F.eks DSC-F717 som er et meget bra kamera med 5 mp

 

har selv DSC-F828 og er meget fornøyd med dette. Er veldig glad for at jeg valgte nettopp dette i jungelen av 8 mp-kameraer som har kommet.

 

F828

Endret av F828
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...