Gå til innhold

Stor forskjell?

Tabbe

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal få meg en ny pc, jeg har valget mellom to grafikkort, det ene er litt dyrere.

Gainward AGP GeForce4 Ti4200 64MB DDR

og

Gainward AGP GeForce4 MX460 64MB DDR

jeg vet jo selvsagt at geforce 4 Ti4200 er best men er det verdt 300 kr ekstra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt!! 300 kroner, hva er det når du får et såpass mye bedre skjermkort?

Ti-kortene inneholder masse ny teknologi som MX-kortene ikke har. MX holder kanskje til nøds i dag, men ikke i morgen, hvis du skjønner hva jeg mener.

Og det gjør du nok.

tsk, tsk...

[ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-05-23 23:38 ]

Lenke til kommentar

argh, dessverre viser det seg sånn at pc,en jeg skal få ikke kan utstyres med det kortet, så nå lurer jeg (atter en gang) på, hva er best av

og

Gainward AGP GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-23 23:49, Tabbe skrev:

argh, dessverre viser det seg sånn at pc,en jeg skal få ikke kan utstyres med det kortet, så nå lurer jeg (atter en gang) på, hva er best av

og

Gainward AGP GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns

Hehe... Samme svar som ovenfor. GF3ti500 er et sterkt kort som nok vil "levere varene" en god stund framover. Det vil ikke et Gf4MX-kort gjøre.

Tror jeg da. Kanskje noen eksperter har noen innvendinger?

Lenke til kommentar

Joda, pc,en kan EGENTLIG ha det, jeg velger selv vilke deler pc,en skal ha og det gf4 kortet var ikke et valg, og jeg har ikke tenkt og bestille det i ettertid, dessuten MÅ pc,en ha et grafikkort fra starten av (som koster minimum 500 kr) og jeg vil ikke betale 500 kr ekstra for et kort jeg kaster med en gang jeg får pc,en

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-24 00:23, Tabbe skrev:

Joda, pc,en kan EGENTLIG ha det, jeg velger selv vilke deler pc,en skal ha og det gf4 kortet var ikke et valg, og jeg har ikke tenkt og bestille det i ettertid, dessuten MÅ pc,en ha et grafikkort fra starten av (som koster minimum 500 kr) og jeg vil ikke betale 500 kr ekstra for et kort jeg kaster med en gang jeg får pc,en

hmmm, så du har altså fått en liste over deler å velge mellom fra leverandøren? I såfall ville jeg valgt GF3Ti500 :smile:

Kommer nok ikke til å kaste det (håper jeg)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...