Gå til innhold

Innspilling av film fra DV kamera (bruker Pinnacle

Anbefalte innlegg

Har problemer med å spille inn film fra mitt Panasonic DV kamera. Dette gjelder i Pinnacle, når jeg velger full DV kvalitet. Etter at filmen er spilt inn, alt ser ut til å ha gått bra, så klarer ikke pinnacle å åpne den innspilte filmen som er blitt lagret som *.avi Denne filen klarer heller ikke mediaPlayer å spille av, får feilmelding og vil ikke starte.

Det som er så utrolig frustrerende er at innspillingen går helt fint om jeg velger å lagre film på (westerndigital120GB) D: men problemene oppstår kun ved å velge H: som forøvrig er en western digital 250GB.

Det går jo ann å spille inn film til D: og kopiere til H: men jeg er veldig nysgjerrig på hva dette problemet er for noe. Tar imot alle tips og om noen har den minste anelse om hva som kan være galt.

Regner ikke med at det er noe drivere ettersom det fungerre helt fint til D: disken. H: disken fungerer som normalt ellers, og den skal være 100%, den er forøvrig helt ny. Har en anelse om at *.avi filen kan bli "korrupt" under innspilling av ukjente årsaker, ettersom korrupte avi filer ikke vil åpnes, men dette er kun gjetting. Håper på maaange tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...