Sjark Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, jeg har brent en del dvder, men når jeg bruker platene som er nevnt i tittelen begyner filmene og hakke mot slutten!! Hvorfor gjør de det?? Bak på pakken står det at den kan brukes på Photo, Data, Music, Video og Games. PS: Jeg har denne brenneren. PSS: Jeg bruker nero til å brenne, vis det har noe og si. PSSS: Alle andre typer plater jeg har prøvd funker fint. Lenke til kommentar
RSR Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, jeg har brent en del dvder, men når jeg bruker platene som er nevnt i tittelen begyner filmene og hakke mot slutten!! Hvorfor gjør de det?? Bak på pakken står det at den kan brukes på Photo, Data, Music, Video og Games. PS: Jeg har denne brenneren. PSS: Jeg bruker nero til å brenne, vis det har noe og si. PSSS: Alle andre typer plater jeg har prøvd funker fint. Hei det kommer av at de blir brent fra innerst til ytterst. er de dårlige er det ofte problemer med å brenne slutten på filmer Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilken hastighet har du brukt til å brenne platene? Filmer bør bare brennes i den hastigheten platene er beregnet på. Så er det 4x plater så brenn dvd filmer i 4x selv om platene støtter 8x. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Thats write har gåt over til å bli produsert av OPTODISC. disse er kjent for veldig veldig dårlig kvalit på platene sine, og spesielt mot slutten. Så tror ikke det er någe annet å gjøre enn å bestille nye. Brenn aldri raskt på de i alle fall. så seint så mulig viss det skal vere mulig å lese de. peewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå