Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Kjøpte meg Koss The Plug i dag. Men de vil bare ikke sitte i ørene! Er det en spesiell måte for å få de til å sitte eller det bare ørene mine som er rare? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 klem pluggen sammen. Og hold litt. Også trøkker du på skal ikke være no problem, varme de med og holde rundt dem. Er de kalde kan det være ett problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Tror øregangene mine for små. De er ikke kalde (romtemp.) og jeg klemmer de så godt sammen som de går, og de går ikke inn! De dette bare ut igjen..... Endret 2. november 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Dummie Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 JEg kan ikke tygge eller bevege kjeven for mye,da detter de ut. møkk. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 JEg kan ikke tygge eller bevege kjeven for mye,da detter de ut. møkk. Hvis du tar ut møkka så kanskje de passer. De passer kjempefint på meg. (men nå vasker jeg ørene mine stadig vekk da) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 er dessverre ikke alle som får de til.. samboern min får de heller ikke til, men jeg gjør, men jeg må slite litt jeg også.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 JEg kan ikke tygge eller bevege kjeven for mye,da detter de ut. møkk. Hvis du tar ut møkka så kanskje de passer. De passer kjempefint på meg. (men nå vasker jeg ørene mine stadig vekk da) Hehe, er nok desverre ikke det som er problemet til meg... Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Aiii... Tenkte bytte pluggene på Nokia 6230 handsfreen med Koss The Plug, men ikke hvis de er vanskelig å holde på plass Er det flere som mener at selv om man klemmer og varmer de godt opp, så sitter de ikke selv om man beveger eller tygger litt..? Følger det ikke med litt forskjellig skumgummi greier man kan velge mellom? Endret 12. november 2004 av MortenS Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har nettopp slitt ut mitt andre par med pluger, og er egentlig veldig fornøyd med passformen på dem... Du må varme dem opp/klemme dem litt sammen, som de sier, men jeg pleier å dytte oversida ned med pekefingeren mens jeg setter dem inn, altså klemme skumgummiputa mellom pekefinger og nedre del av øregang, og så lirke dem inn på ett eller annet finurlig vis. Når du har fått dem helvveis inn, bør du kanskje lirke litt på dem mens du trykker dem inn, evnt ta andre hånda bak hodet og dra øret opp og bak, da dette retter ut ørekanalen... Klønete forklaring, men det fungerer ypperlig for meg. pass på at det ikke blir med en liten bit av skumputa som legger seg foran røret, da får du stygg/ingen lyd... Det er stort sett en tilvenningssak. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 press hardere Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Som Glen sier trekk opp øret: Noe sånn som dette: 1. First, it’s usually a good idea to clean your ears. We like the Murine Ear Wax Removal System, found here; or for about $7 at your local pharmacy. Some folks have commented that using the Etymotics seem to increase the need for cleaning their ears, while most others notice no change. In the hopes of avoiding a potentially distasteful discussion of bodily fluids, we will simply say that it varies from person to person and leave it at that. 2. Make sure the volume is turned down on your headphone amplifier or portable source… (a good idea before putting on any pair of headphones). ((3. This next part is important! Moisten the eartips before inserting them, a little moisture makes them slide in much easier.) KUN HVIS DU HAR GUMMI.) 4. Identify the left and right ear speakers. The right speaker, as with nearly all audio equipment, will be RED in color or it will have an ‘R’ somewhere on the speakers. The Etymotic ER4S, ER4P, and ER4B models have a red speaker for the right and a blue speaker for the left, while the ER6 model has a white ‘R’ and ‘L’ on each speaker indicating left and right. We are going to specify instructions for inserting the right ear-canal ‘phone first. 5. Bring your left hand over your head and grasp the top of your right ear. 6. Pull ‘up and out’ on your ear, opening up the ear canal. 7. Hold the right ear-canal headphone pointing towards the opening of your ear with the cable facing downwards. 8. The canal ‘phones will slide into your ear canal similar to inserting a conventional ear plug into your ears. 9. You should hear a reduction in sound very similar to the reduction heard when simply plugging your ears with your fingers. If you were to look at your ear in a mirror, the base of the rubber tips should be barely visible. 10. Now, do the same for your left ear. 11. Turn up the volume and enjoy! If you hear no bass at all or the sound is extremely ‘tinny’, chances are you do not have them inserted correctly. 12. After time, you will most likely not need to follow these instructions; you will simply be able to insert them in your ears in a matter of a couple of seconds. Removing the Etymotics To remove the earplugs, simply grasp the end of the earspeaker (not the cable) and pull them out with a slow twisting motion. Again, as you grow accustomed this will become an extremely fast and simple process. www.headphone.com Endret 12. november 2004 av DFLW Lenke til kommentar
mr. E Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Bytt ut de medfølgende pluggene med støydempende plugger (Sov-i-ro). Jeg har tatt et par oransje 3M øreplugger, kjøpt på bokhandelen til 4 kr, kappet av litt i bakenden så de blir passe lange, laget hull gjennom til gummirøret, og skjært ut en trakt i fronten av pluggen slik at lyden strømmer (tilnærmet) fritt ut av gummirøret. Pluggene sitter som et skudd, men trakten er litt liten så høye frekvenser blir litt dempet. Mvh Espen Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Vel - for meg funker skumpluggene bra, men du kan også kjøpe deg et sett Ear HiFi - Får de på Immerslund. "Juletreet" er et godt alternativ til skumpluggene. Uansett er jeg veldig fornøyd med mine "The Plug" Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 trøkk som faen! sånn fikk jeg det til Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 Fukt dem litt før du putter dem inn, da går det glatt Bare vær obs på at hvis den blir for fuktig så vil den ese ut igjen momentant og da blir det helt håpløst. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 haha... bruk glidekrem..... det er ærligtalt ikke så vansklig å få dem inn!! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 12. november 2004 Rapporter Del Skrevet 12. november 2004 JEg kan ikke tygge eller bevege kjeven for mye,da detter de ut. møkk. Hvis du tar ut møkka så kanskje de passer. De passer kjempefint på meg. (men nå vasker jeg ørene mine stadig vekk da) jeg har sony rc7x bass ørepropper jeg. kosta 800. en rett pinne akkurat som en vanlig ørepropp man putter i øret. De beste jeg har vært borti. Faller ALDRI ut. De har også 2 knapper med reguleringsnivåer på yttersiden av pluggen. KONGEBRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå