Ole Martin Degvold Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har ett Raidmax Kabinett, det er ganske lite. Derfor vurderer jeg nå å kjøpe meg et nytt Kabinett.. Har hørt at Cooler master "Stack" skal være ganske bra og har vurdert det. Men i en del tester står det at kabinettet veier mye. Hvor mye ? Er det noen som har forslag til et annet kabinett ? Takk Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vekt : ca. 15kg Kilde: Testen på Hardware.no , nærmere bestemt: Tabellen på side 2 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det er relativt tungt, men det følger med hjul. Ellers er det et supert kabinett, og en sikker vinner hvis du skal ha vannkjøling. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vurderer det selv Er ikke LAn mann, det skal kun stå der....11 5.25 plasser er meget bra, slev om jeg aldri kommer til å ha så mange greier i er det "kjekt å ha" E n ting jeg ikke liker er at "on off og reset " er så nærme FW og usb'ene. Er du i farten og kommer borti, så resetter du reia med feiltakelse.D e skulle vært bygget litt mer inn i fronten.....vet ikke hva min cheiftech midi verier..men dette er nok litt tungere siden det er litt dypere om ikke kan du velge Aopen AOpen H700 serien, 6 5.25 slots innebygget 400w strøm medfølger i prisen til ca 1200 kr Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du kommer ikke borti resetknappen ved et uhell, den er nedsenket i fronten. Lenke til kommentar
Ole Martin Degvold Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Nå har jeg endelig kjøpt meg kabinettet da ! Det første jeg vil si er att det veier MYE. Hjulene som følger med er greie, men gidder ikke å skru dem fast. (Enda) Dette er absolutt anbefalt til å bruke hvis du har vannkjøling. Men hvis du har ett litt større vannkjølings system så er det MYE jobb å bytte kabinnetet. Harddisk modulen var fabelaktiv. Og det at du jømmer den bak frontdekslene er enda bedre. Viftene kan jeg snakke mye posetivt om. De Bråker lite og er plassert på riktig sted for å få best kjøling. Bare en liten viftestyring så for du det meste ut av kabinettet. Jeg har ikke prøvd Radial viften enda men den ser ut til å være plasert veldig bra. Skal ha en, om en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå