Gå til innhold

Cooler Master Stack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer det selv

Er ikke LAn mann, det skal kun stå der....11 5.25 plasser er meget bra, slev om jeg aldri kommer til å ha så mange greier i er det "kjekt å ha"

E

n ting jeg ikke liker er at "on off og reset " er så nærme FW og usb'ene. Er du i farten og kommer borti, så resetter du reia med feiltakelse.D e skulle vært bygget litt mer inn i fronten.....vet ikke hva min cheiftech midi verier..men dette er nok litt tungere siden det er litt dypere

om ikke kan du velge

Aopen AOpen H700 serien, 6 5.25 slots innebygget 400w strøm medfølger i prisen til ca 1200 kr

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå har jeg endelig kjøpt meg kabinettet da ! Det første jeg vil si er att det veier MYE. Hjulene som følger med er greie, men gidder ikke å skru dem fast. (Enda) Dette er absolutt anbefalt til å bruke hvis du har vannkjøling. Men hvis du har ett litt større vannkjølings system så er det MYE jobb å bytte kabinnetet. Harddisk modulen var fabelaktiv. Og det at du jømmer den bak frontdekslene er enda bedre. Viftene kan jeg snakke mye posetivt om. De Bråker lite og er plassert på riktig sted for å få best kjøling. Bare en liten viftestyring så for du det meste ut av kabinettet.

Jeg har ikke prøvd Radial viften enda men den ser ut til å være plasert veldig bra. Skal ha en, om en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...