Gå til innhold

Hva mener dere om Abit Max3 ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe-kort for både entusiasten og den dagligdagse bruker. Mangfoldet av s-ata porter og overklokkingspotensialet er noe av det jeg verdsetter mest ved kortet. Jeg har ikke prøvd det innebygde lydkortet, men ut av andres erfaringer kan jeg si at det ikke er noe å satse på for den audiofile... :) Jeg har ikke hatt noen problemer med kortet ang. kondensatorene (og jeg kjøpte det med en gang det kom ut), men jeg har derimot oppdaget (som en haug av andre overklokkere) at kortet får flukserende spenninger til minnet på volt over 2.8. Dette kan allikevel fikses (til en viss grad) ved hjelp av fysiske modifikasjoner, noe som jo er litt jobb.

Håper dette var utfyllende nok om min erfaring!

Lenke til kommentar

Hei

har kortet i bestilling, og har leste tester som sier at viften på OTES kjølingen støyer litt i meste laget. test side 3 : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530&side=3

Jeg har en "helt stille" PC og vil skifte OTES viften, men har ikke målene på den ennå. Noen av dere som har kortet som kan måle viften for meg - ja, og legge ut mm målene her? Høyde x Bredde x Dybde

Takker

Endret av LittOmAlt
Lenke til kommentar
Hei

har kortet i bestilling, og har leste tester som sier at viften på OTES kjølingen støyer litt i meste laget. test side 3 : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530&side=3

Jeg har en "helt stille" PC og vil skifte OTES viften, men har ikke målene på den ennå. Noen av dere som har kortet som kan måle viften for meg - ja, og legge ut mm målene her? Høyde x Bredde x Dybde

Takker

Jeg har en enda bedre løsning; still ned OTES-kjølingen til å kjøre på 60% gjennom bios, så hører du den knapt. Noe å vurdere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...