Ole Martin Degvold Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har kjøpt meg ett Abit Max3 hovedkort og lurer på hva dere synes om dette.. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530 Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Bra hovedkort med gode klokkeegenskaper. Det integrerte lydkortet er noe av det dårligste jeg har vert borti. Ellers er alt topp Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er meget fornøyd med dette. Kjører 3,2 med 2x512 ram. Har heller ikke noen problemer med lyd på mitt kort. Kjempefornøyd her. Og litt fancy med grønt lys i kjølinga på kortet. Lenke til kommentar
Ole Martin Degvold Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Selv mener jeg at kortet er bra, men jeg liker ikke helt lyset på hovedkortet. 3 grønne dioder helt greit, men det røde lyset er for mye. De grønne diodene skulle gjerne ha vert blå. Det er kanskje bare meg, men jeg mener det hadde vert bedre med blå dioder. Endret 2. november 2004 av Ole Martin Degvold Lenke til kommentar
Valent Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 helt enig der Ole - M Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dårlige kondensatorer... Ellers et knall hovedkort. Lenke til kommentar
hart Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dårlige kondensatorer...Ellers et knall hovedkort. kilde? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Google it. Tror de har byttet til Rubycon kondensatorer eller noe nå. Er vel på de gamle revisjonene de dårlige er. Jeg klarte ihvertfall å poffe sånn ca. alle på mitt kort. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kjempe-kort for både entusiasten og den dagligdagse bruker. Mangfoldet av s-ata porter og overklokkingspotensialet er noe av det jeg verdsetter mest ved kortet. Jeg har ikke prøvd det innebygde lydkortet, men ut av andres erfaringer kan jeg si at det ikke er noe å satse på for den audiofile... Jeg har ikke hatt noen problemer med kortet ang. kondensatorene (og jeg kjøpte det med en gang det kom ut), men jeg har derimot oppdaget (som en haug av andre overklokkere) at kortet får flukserende spenninger til minnet på volt over 2.8. Dette kan allikevel fikses (til en viss grad) ved hjelp av fysiske modifikasjoner, noe som jo er litt jobb. Håper dette var utfyllende nok om min erfaring! Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Hei har kortet i bestilling, og har leste tester som sier at viften på OTES kjølingen støyer litt i meste laget. test side 3 : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530&side=3 Jeg har en "helt stille" PC og vil skifte OTES viften, men har ikke målene på den ennå. Noen av dere som har kortet som kan måle viften for meg - ja, og legge ut mm målene her? Høyde x Bredde x Dybde Takker Endret 8. november 2004 av LittOmAlt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Har hatt det kortet siden det var nytt, anbefales Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hei har kortet i bestilling, og har leste tester som sier at viften på OTES kjølingen støyer litt i meste laget. test side 3 : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2530&side=3 Jeg har en "helt stille" PC og vil skifte OTES viften, men har ikke målene på den ennå. Noen av dere som har kortet som kan måle viften for meg - ja, og legge ut mm målene her? Høyde x Bredde x Dybde Takker Jeg har en enda bedre løsning; still ned OTES-kjølingen til å kjøre på 60% gjennom bios, så hører du den knapt. Noe å vurdere? Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 ::Caliber jeg vil forsøke, dersom det funker er jo saken klar! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå