thom Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vurderer å kjøpe en archos gmini 400 og lurer på om noen har noen erfaringer med denne. Batterikapasitet, skjermen, etc. Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kjempefornøyd med min Gmini 400 Bruker den mest som mp3-spiller, men hvis du skal på langtur, togtur eller lignende er videofunksjonen knall! Er ikke noe problem å se filmer på den "lille" skjermen, og hvis du bruker medfølgende programvare til å rekomprimere video går det glatt. Av positive ting: Liten, funksjonell, mye smarte løsninger (som on-the-fly playlist editor) god mikrofon, sømløst samspill med Windows Media Player, Mophun-spill, god lyd-kvalitet Negative ting: Ingen mulighet til å høre på musikk mens man spiller spill, musikk mens man ser på bilder osv (ingen multitasking). Synes personlig batterilevetiden holder i massevis med firmware 1.2.00 (som visstnok skal ha forbedret den), men noen klager på batteritiden. Lenke til kommentar
thom Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Takk for nyttig informasjon. Den ser jo interessant ut så jeg tror det blir den. Står litt mellom den og iRiver H120. Har du fått testet om batteriet holder i 10 timer til å høre på musikk. Endret 4. november 2004 av thom Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Med nyeste firmware, lader jeg batteriet ca 2 ganger i uken. Jeg hører på archosen i et minimum i underkant av to timer på hverdager, 1-2 timer på lørdag. Men kan selvfølgelig foreta en test i dag, når eg kjem himatt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hvor får man kjøpt denne da? Pris? Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Siden prisguiden er nede atm, får du nøye deg med en link til denne fantastiske hw.no funksjonen: https://prisguiden.no/ Jeg ga 3.000,- for min. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Takker. Den så jo relativt grei ut da. Tror jeg skaffer meg en slik en... Lenke til kommentar
thom Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Takk igjen. Tror jeg går for den. Med de funksjonen i forhold til prisen er det få som slår den og batteri tiden tror jeg ikke blir noe problem for meg. Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvis noen av dere har kjøpt den nå, kan dere ikke fortelle litt om hvordan den funker? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 God kvalitet? Lett å ha i lomma? Bedre enn Creative Zen Micro? Garanti? Hvor lenge varer den? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 God kvalitet? Lett å ha i lomma? Bedre enn Creative Zen Micro? Garanti? Hvor lenge varer den? Medium kvalietet! ikke grei å ha i lomma (ikke bukse lomme men jakke lomme går greit! på lik linje med Zen tenker jeg, bare at den har skjerm, støtte for flere video formater osv osv.. Garanti må du nesten sjekke der du kjøper den! noen steder kan man punge ut 500,- og få et år til på garantien.. batterilevetid er oppgitt til 10 timer ved MP3 avspilling og 3~4 timer ved video (kommer ann på kompremering, oppløsning, bit kvaltiteten på lyden osv.. håper du er satisfied Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Les test av spilleren på Dinside. Arhos Gmini 400 - helt overlegen altmuligmaskin Dinside test Endret 29. november 2004 av superrune Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet noen om man får tak i fjernkontroll til den? Jeg har veldig lyst på en mp3-spiller i bilen og da hadde det vært greit med en fjernkontroll så du ikke havner i grøfta mens du fisker spilleren fram fra hanskerommet. Etter å ha lest testen i dinside ble jeg rammet av en akutt "må-ha" følelse. Denne spilleren har veldig mye jeg liker. Den har vel ikke noen PDA-funksjoner også? Sånn som kalender, adresseliste osv. Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vet noen om man får tak i fjernkontroll til den? Jeg har veldig lyst på en mp3-spiller i bilen og da hadde det vært greit med en fjernkontroll så du ikke havner i grøfta mens du fisker spilleren fram fra hanskerommet. Etter å ha lest testen i dinside ble jeg rammet av en akutt "må-ha" følelse. Denne spilleren har veldig mye jeg liker. Den har vel ikke noen PDA-funksjoner også? Sånn som kalender, adresseliste osv. Nei, den har ingen PDA funksjoner. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Det står at den bare tar CF-kort, ikke Microdrive (Type II). Vil den ta de andre, ikke-harddisk-baserte type II-kortene? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Da var det avgjort. Denne bestilles så snart penger kommer inn på konto... EDIT: Dvs. spilleren, minnkort-saken og et dugelig headset. Problemet er vel bare å finne det headsetet. Endret 30. november 2004 av sluffy Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 FM remote archos.com Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har sett litt på AV 400 og synes egentlig bedre om den.. Den kan recorde video, filme, har en større og bedre skjerm, og en rekke andre bedre funksjoner.. Men er 1000 lappen dyrere da + at den er litt stor.... Hvis Gmini'en hadde hatt cam ville jeg ikke nølt et sekund, så det jeg lurer på er om det går an å kjøpe et cam til den.? Kunne vert greit.. Og en ting til: Er litt ny med dette PVP mp3 greiene, og jeg bare lurte på om det er noen som har sett andre like greie PVP mp3 spillere som disse to? Lenke til kommentar
thom Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Tror jeg går for den. Men venter til etter jul (står på ønskelisten). Er det noen som vet om noen butikker som selger den så det går an å se på den først. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Noen nettbutikker som har Gmini 400 inne??? Trenger denne før jul ( Gave til meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå