gamesman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg vil legge til En Usb bluetooth dongle, men uten software levert fra microsoft for den lager lisens problemer med Epox sin software. hvordan kan jeg få vekk automatisk software instalering i windowsen? slik som det skjer nå: Jeg setter inn software cden fra Epox, begynner instalasjonen under instalasjonen skal jeg sette i usbdonglen, da jeg setter den i begynner windows også å legge inn drivere som jeg ikke trenger/vil ha. da jeg fullfører driverene fra Epox blir det kolisjonen sletter jeg Epox drivere vil den ikke koble opp mot donglen. og bruk av bare windows drivere fungere heller ikke for da kobler den seg ikke opp. kjører windows xp sp2 Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg ville gjort det på en annen måte: Sett i bluetooth dongle i usb-porten, uten at cd,n står i. Så lar du windows installere de driverne den vil. Etterpå går du til Enhetsbehandling og sletter driveren igjen (høyreklikk ->Avinstaller). Nå står bluetoothen i usb-porten, men uten at driver er installert. Nå kan du kjøre softwareinstallasjonen... Lenke til kommentar
gamesman Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 det går ikke får nå at lisensen min ikke fungere til denne bluetooth devicen som jeg synes er noe rart siden jeg bruker cden som følger med og prøvd å laste ned nyeste driver fra internett Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det går ikke får nå at lisensen min ikke fungere til denne bluetooth devicen som jeg synes er noe rart siden jeg bruker cden som følger med og prøvd å laste ned nyeste driver fra internett Hæ? Lenke til kommentar
gamesman Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jeg la inn driverene som følgte med på cden utenom de som windows la inn, da dette var ferdig og jeg restartet for at det skulle tre i kraft så kom det at lisensen min ikke var gyldig til min usb dongle. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det er vel noe du må ordne med de du kjøpte lisensen fra da? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg ville gjort det på en annen måte:Sett i bluetooth dongle i usb-porten, uten at cd,n står i. Så lar du windows installere de driverne den vil. Etterpå går du til Enhetsbehandling og sletter driveren igjen (høyreklikk ->Avinstaller). Nå står bluetoothen i usb-porten, men uten at driver er installert. Nå kan du kjøre softwareinstallasjonen... heh, til meg så finner den USB Bluetooth'n umiddelbart etter at driveren er avinstalert... Noen som har flere idèr??? (Får til og sende TIL data'n men ikke til mobil'n) BT'n er en gjennomsiktig Acer-sak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå