Confession Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 kan noen svare meg hvordan memtest86 virker har lastet ned det men jeg hvet ikke hva jeg skal gjør for å teste om det er noe galt med ramen.? takk for alle svar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kopier det inn på en bootbar diskett, boot med disketten og kjør memtest... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du trenger ikke gjøre noe som helst, la den bare gå av seg selv i noen timer, helst et døgn. Du ser på tallene under Pass hvor mange ganger alle testene er kjørt, og Errors bør helst forbli på null. http://www.memtest.org/pics/i875-big.gif Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis du (som meg) skal være en slik som ikke har diskettstasjon, kan du også svi ut memtest86+ på en cd. Nero -> burn image. Kanskje litt bortkastet å svi snaut 1,5MB på en cd, menmen... Boot maskinen med cden i, og når det kommer "press any key to boot from cd-rom", så trykker du på hvilken som helst tast. Deretter skulle resten være rimelig lett Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Siden du har Athlon64, kan du prøve med OCZ memtest86 v.1.0, som har tillegsfunksjoner for A64, kalt Alpha tweaks. Den bygger på memtest86+ v. 1.27. Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Men hvilke filer av det som jeg har lastet ned skal jeg brenne på cden? Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Når jeg har lasta ned memtest86 skal jeg brenne hele mappa på en cd? ( har ikke diskettstasjon) Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hvis du laster ned fra www.memtest.org, får du memtest+. Da ender du opp med en .ISO fil som skal brennes på en cd. Dette gjør du i f.eks. nero ved å velge recorder -> burn image og deretter .iso filen. Hvis du bare svir mappa på en cd vil du ikke kunne boote med cden Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 okay. takk for alle svar Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis du (som meg) skal være en slik som ikke har diskettstasjon, kan du også svi ut memtest86+ på en cd. Nero -> burn image. Kanskje litt bortkastet å svi snaut 1,5MB på en cd, menmen...Boot maskinen med cden i, og når det kommer "press any key to boot from cd-rom", så trykker du på hvilken som helst tast. Deretter skulle resten være rimelig lett Were is the any key? Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 hvis du laster ned fra www.memtest.org, får du memtest+. Da ender du opp med en .ISO fil som skal brennes på en cd. Dette gjør du i f.eks. nero ved å velge recorder -> burn image og deretter .iso filen. Hvis du bare svir mappa på en cd vil du ikke kunne boote med cden jeg har nero på norsk. så om du kan si hva jeg skal trykke på. Lenke til kommentar
Confession Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 jeg fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå