Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei, jeg trenger en kvm switch, men er usikker på hvem jeg skal velge. De kravene som jeg setter er: -Skal være til to pcer -Må ha mus/tastatur/skjerm (kanskje dvi..) og usb, hvis ikke det blir for dyrt. -Og skal være så billig som mulig På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
ViperGTS Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har hatt to forskjellige kvm switcher, den ene gjorde at det ble flimmring på skjermen.(plagsomt) På den andre funket ikke driverene til musa og tastatur, slik at jeg måtte kjøre med windows drivere.(da funket ikke tilleggsknappene på musa og tastaturet) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har hatt to forskjellige kvm switcher, den ene gjorde at det ble flimmring på skjermen.(plagsomt)På den andre funket ikke driverene til musa og tastatur, slik at jeg måtte kjøre med windows drivere.(da funket ikke tilleggsknappene på musa og tastaturet) Kunne du gitt meg navnene på disse, slik at jeg slipper å gå på samme blemma. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Clas ohlson har en USB kvm switch(blå) Har hatt den nå i ca 1 år og den fungerer upåklaglig... Kosta vel ca 600kr du trenger 2 usbkabler og 2 skjermkabler til den Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Denne er ok. Jeg har den med PS2 konsolle og den fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå