Gå til innhold

Rått og nytt kabinett fra microplex!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg :love:her er den!

OLD!!! :sick:

Ja, prøv å finne et like stort kabinett, til samme prisen eller mindre, og som ikke er driitstygg i en norsk butikk eller side:p det klarer du ikke!

Spør du meg så er det kabinett ALT for stort! En kamerat av meg har PRIKK likt og det veier alt for mye og det er ALT for god plass i det!

Men som alle vet så har jeg ALLE forskjellige smaker og meninger!

Lenke til kommentar
Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg :love:her er den!

OLD!!! :sick:

Ja, prøv å finne et like stort kabinett, til samme prisen eller mindre, og som ikke er driitstygg i en norsk butikk eller side:p det klarer du ikke!

Spør du meg så er det kabinett ALT for stort! En kamerat av meg har PRIKK likt og det veier alt for mye og det er ALT for god plass i det!

Men som alle vet så har jeg ALLE forskjellige smaker og meninger!

ja=)

Altså, det følger med 3 vifter også da:D

Lenke til kommentar

pxec7105hsl.jpg

Å inni h.... ikke kom her å si at ikke DETTE kabinettet er fjortis? Det er kanskje MINDRE fjortis enn flere andre, men..

Dessuten er det en dårlig ripoff av Apple sine G5-kabinetter. *riste på hodet* Nei, dette var nesten så jeg ble lei meg ass..

Men Steve Jobs hadde rett når han sa "Du har ikke gjort suksess før du blir kopiert" ;)

Lenke til kommentar

syns det va fett jeg, men det blir liksom litt som J.lindeberg, et dyrt klesmerke med billig å produsere.. Dersom dyrere ting blir da vil flere ha det, merkelig..

offtopic:

Dessuten er det en dårlig ripoff av Apple sine G5-kabinetter. *riste på hodet* Nei, dette var nesten så jeg ble lei meg ass..

Og mordi er en ripoff av mormi !

Lenke til kommentar

Vet ikke med Microplex-kabinettet, men Apple har lagt inn separerte luftekanaler i G5-kabinettet slik at luftgjennomstrømningen skal bli optimal.

Dessuten har de skjønt at man ikke bør ha gitter på sidene, noe MP-kabinettet har. Derimot har de luftegitter foran og bak, noe MP-kabinettet IKKE har.. (ja, jeg vet det har gitter på fronten, men om du ser etter er hullene grå, ikke sorte. Antakeligvis pga en plate bak gitteret.

Ikke vet jeg hva slags logikk som ligger bak MP-kabinettet... :p

G5-open.jpg

EDIT: glemte å legge med bildet :blush:

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Syns dette kabinettet så veldig fristende ut egentlig.. Hadde det bare vært bigtower! Er VELDIG imot fjortis kabinetter, så denne er sånn ca midt i grenseland.. LCD tingen og den blå logoen foran trakk veldig ned.. Jeg må få plass til en en stor vannkjøling, så tror ikke dette gir særlig bedre plass enn chieftec midi. :roll:

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar
Med et så luftig kabinett må da det bli mange hybelkaniner inni.... luft dras jo inn fra alle kanter.... :hmm:

Og ikke minst litt lite plass synes nå jeg... Noen som har sett hvordan det ser ut inni???

Hvis du leser i den første posten:

Hardwaren trives best med minst mulig støv så det er heldekkende filterduk i begge sidedører og toppdeksel.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...