Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Chieftec er hvertfall C-R-A-P Jaja, graver litt dypere i lomma så får jeg no skikkelig saker om du ikke liker chieftec er din mening men du kan ikke si at de er crap (med mindre du mener det på en god måte da) chieftec kassene har bra kvalitet Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! skjønnhet nah Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! Ja, prøv å finne et like stort kabinett, til samme prisen eller mindre, og som ikke er driitstygg i en norsk butikk eller side:p det klarer du ikke! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! Ja, prøv å finne et like stort kabinett, til samme prisen eller mindre, og som ikke er driitstygg i en norsk butikk eller side:p det klarer du ikke! Spør du meg så er det kabinett ALT for stort! En kamerat av meg har PRIKK likt og det veier alt for mye og det er ALT for god plass i det! Men som alle vet så har jeg ALLE forskjellige smaker og meninger! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! Ja, prøv å finne et like stort kabinett, til samme prisen eller mindre, og som ikke er driitstygg i en norsk butikk eller side:p det klarer du ikke! Spør du meg så er det kabinett ALT for stort! En kamerat av meg har PRIKK likt og det veier alt for mye og det er ALT for god plass i det! Men som alle vet så har jeg ALLE forskjellige smaker og meninger! ja=) Altså, det følger med 3 vifter også da:D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ja=) Altså, det følger med 3 vifter også da:D wooooooow! *m-må kj-jøpe kab-bine-tt!* antall vifter er ikke et tegn på kvalitet eller hvor fint det er, bare se på TT Xaser. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Å inni h.... ikke kom her å si at ikke DETTE kabinettet er fjortis? Det er kanskje MINDRE fjortis enn flere andre, men.. Dessuten er det en dårlig ripoff av Apple sine G5-kabinetter. *riste på hodet* Nei, dette var nesten så jeg ble lei meg ass.. Men Steve Jobs hadde rett når han sa "Du har ikke gjort suksess før du blir kopiert" Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 SÅNN ser et pent kabinett ut! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 syns det va fett jeg, men det blir liksom litt som J.lindeberg, et dyrt klesmerke med billig å produsere.. Dersom dyrere ting blir da vil flere ha det, merkelig.. offtopic: Dessuten er det en dårlig ripoff av Apple sine G5-kabinetter. *riste på hodet* Nei, dette var nesten så jeg ble lei meg ass.. Og mordi er en ripoff av mormi ! Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Såja, lille venn *klappe på hodet* Kunne vi vært litt saklige heller? Lenke til kommentar
krAmer the n00b Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Med et så luftig kabinett må da det bli mange hybelkaniner inni.... luft dras jo inn fra alle kanter.... Og ikke minst litt lite plass synes nå jeg... Noen som har sett hvordan det ser ut inni??? Endret 4. november 2004 av krAmer the n00b Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Vet ikke med Microplex-kabinettet, men Apple har lagt inn separerte luftekanaler i G5-kabinettet slik at luftgjennomstrømningen skal bli optimal. Dessuten har de skjønt at man ikke bør ha gitter på sidene, noe MP-kabinettet har. Derimot har de luftegitter foran og bak, noe MP-kabinettet IKKE har.. (ja, jeg vet det har gitter på fronten, men om du ser etter er hullene grå, ikke sorte. Antakeligvis pga en plate bak gitteret. Ikke vet jeg hva slags logikk som ligger bak MP-kabinettet... EDIT: glemte å legge med bildet Endret 4. november 2004 av epifant Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ennå en G5-ripoff! samme kabinett som i starten av tråden, bare modellen uten spoilere? :!: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Syns dette kabinettet så veldig fristende ut egentlig.. Hadde det bare vært bigtower! Er VELDIG imot fjortis kabinetter, så denne er sånn ca midt i grenseland.. LCD tingen og den blå logoen foran trakk veldig ned.. Jeg må få plass til en en stor vannkjøling, så tror ikke dette gir særlig bedre plass enn chieftec midi. Endret 4. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
slettet Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 /me syns Lian Li's ripoff ser betre ut enn det Mercury-kabinettet. Men eg føretrekk originalen. Mykje meir clean enn dei to andre (iallefall Mercury'en!). Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Med et så luftig kabinett må da det bli mange hybelkaniner inni.... luft dras jo inn fra alle kanter.... Og ikke minst litt lite plass synes nå jeg... Noen som har sett hvordan det ser ut inni??? Hvis du leser i den første posten: Hardwaren trives best med minst mulig støv så det er heldekkende filterduk i begge sidedører og toppdeksel. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! skjønnhet nah Har aldri helt sett skjønnheten i Chieftecher jeg heller, kan det ha noe med de kvalmende ''rillene'' som ødelegger fronten på dem Lenke til kommentar
Innos Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tror ikke folk kjøper chieftec mest fordi de er spesielt pene(det er de ikke)men de har god plass, ok strømforsyning, og de kan bli ganske pene hvis du modder. Og så er de billige, men jeg ville selv kjøpt stacker hvis jeg skulle ha bigtower. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Har man ikke mer enn 2 cd rommer og 1 HD så er det ikke vits med big tower syns jeg. Ser bare stygt ut med mange ledige slots Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå