Torjus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kabinett som raidmax og Transformer osv er veldig fjortis kabinetter (Jeg har Raidmax). Idag fikk microplex inn disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7105HBK Bilder: Mercury Miditower, Mesh, Sort Mercury Miditower, Mesh, Sølv Bare meg som synes de var veldig kule? Endret 2. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm.. jeg likte de ikke så godt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det ligger sikkert jævlig godt i høyere hastigheter, takket være spoilerene. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Kabinette er helt greit men syntes det var litt lite HD plasser i den, men det er hva jeg mener! EDIT: POST 700!!!!!!!!! Endret 2. november 2004 av darkX Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) 3 stk ja... Men jeg har bare 1 , Men det er meg Jeg vurdere strek å kjøpe dette! Jeg vurderte å kjøpe Lian Li, men når jeg så dette så tenkte jeg: - Det er mye billigere - LCD skjerm ting foran - Najs på LAN med tanke på håndtakene - 3 vindu gitter - Jeg har 2 Cd-rommer og de passer perfekt i 2 to øverste 5.25 slottene der - Vekt; ca 7kg Genialt spør du meg! Når jeg er i gang så quoter jeg litt i fra Microplex: Kabinettet har perforeringer som gir overklokkeren bedre luftutskiftning i kabinettet. Casemodderen vil sette pris på den visuelle effekten lyset fra kalde katoder vil gi gjennom perforeringene - og LAN entusiasten vil like bærebøylene. Hardwaren trives best med minst mulig støv så det er heldekkende filterduk i begge sidedører og toppdeksel. Blå LED lyser opp Mercury logo nede i front. Verktøyfri montasje av både 5¼" og 3½" drev. De to øverste 5¼" brønnene har frontdeksel (ikke egnet for Slot-In drev) slik at fargene på 5¼" drevene ikke vil forstyrre det visuelle inntrykket. I bakkant er det montert gjennomsiktig Air-Duct. Kabinettet leveres med fotbøyler og bærebøyler umontert. Det er opp til den enkelte om han ønsker å montere dem. Jeg reagrte litt på akkurat denne: De to øverste 5¼" brønnene har frontdeksel (ikke egnet for Slot-In drev) Disse passer vel inn? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=119227&cks=PRL og hp cd-writer 9100 series ???? Endret 2. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
jingt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 har lagd en lignende post her:http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=320721 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Jeg reagrte litt på akkurat denne: De to øverste 5¼" brønnene har frontdeksel (ikke egnet for Slot-In drev) Disse passer vel inn? http://komplett.no/k/ki.asp?sku=119227&cks=PRL og hp cd-writer 9100 series ???? Alle cd rommer i 5,25" passer. Men ikke slot-in typen De hvor du kun putter cden inni, lik det som er i en bil. har lagd en lignende post her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=320721 *report* Endret 2. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Man får hva man betaler for - Derfor velger jeg Lian Li Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Man får hva man betaler for - Derfor velger jeg Lian Li Du får hva du betaler får når du kjøper q-tec psu og Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det med gitteret så stilig ut.. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Man får hva man betaler for - Derfor velger jeg Lian Li Lian Li er så oppskytt at det gjør vondt, slett ikke bedre enn de fleste andre. Teit trend og unødvendig dyrt. Likte Mercury Miditower Mesh Sort -Sjekker prisen hehe Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har et innlegg i den tidligere ommtalte posten som er helt lik .. LOZER Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Beklager at jeg ikke så den gamle posten! Men slot-in, er det samme som i bærbar? Lenke til kommentar
Full Metal Jacket Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Beklager at jeg ikke så den gamle posten!Men slot-in, er det samme som i bærbar? på slot in er det bare en sprekk i frontdekselet som man presser cd`en inn i ,det er ikke noen skuff som kommer ut i det hele tatt med det. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Beklager at jeg ikke så den gamle posten!Men slot-in, er det samme som i bærbar? på slot in er det bare en sprekk i frontdekselet som man presser cd`en inn i ,det er ikke noen skuff som kommer ut i det hele tatt med det. Åja! Fetteren min har en slik... da skjønner jeg Men hvordan er det med UV lys og UV komponenter som IDE kabler osv sånt? Ser man det godt gjennom gitteret? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Chieftec er hvertfall C-R-A-P Jaja, graver litt dypere i lomma så får jeg no skikkelig saker Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg vyrderer å kjøpe denne sjønnheten jeg her er den! OLD!!! old? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nydelig Kansje det blir et sånt et på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå