Gå til innhold

HVordan beholde tekst i skrivefelt (IE)

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på hvor man finner alternativet for å beholde tekst som er skrevet inn i f.eks søkefelt når man går tilbake til siden (Internet Explorer).

Dette for å unngå å skrive inn mye data på en side som man da mister hvis man går videre til en annen side, men vil velge å gå tilbake.

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er ganske praktisk å ha en funksjonen på. På den ene pc'en min kan jeg fint skrive "hardware" i søkefeltet på google, trykke søk, og så når jeg trykker tilbake så står fortsatt "hardware" i feltet. Dette er praktisk hvis jeg skal tilføye ting som jeg kanskje har glemt når jeg fyller inn info. Men dette kan jeg ikke på den andre.

Jeg finner ikke ut hvor jeg aktiverer denne funksjonen. Er en liten filleting, men irrtiterer meg at jeg ikke finner ut noe så enkelt ;)

Lenke til kommentar
Hmm... teksten vil da stå i søkefeltet når du har søkt, trenger ikke gå tilbake for å endre. Med Google ihvertfall.

Hehe, stemmer det, men det var bare for å vise et eksempel. Det er flere steder, f.eks når man fyller ut personalia o.l på sider, går videre til neste side men kommer så på at man vil endre noe. Når jeg så trykker tilbake på den ene pc'en så er alle feltene som var fylt ut blanke.

Dette er ikke tilfellet på pc nr 2. Lurer bare på hvilken instilling som slår av/på denne funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...