arne_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jeg har lagt inn sp2 for win xp på pc'n min. da sluttet plutselig usb 2.0-portene å virke. de virker kun som usb 1.0. jeg har lagt inn alt mulig av drivere men ikke noe hjelper...hva kan jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Merkelig. Men har du ikke en driver cd til pcen... provd å legge dem inn på nytt etter det? Lenke til kommentar
arne_ Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Merkelig. Men har du ikke en driver cd til pcen... provd å legge dem inn på nytt etter det? det har jeg prøvd...jeg har lagt inn alle drivere til alt mulig men det vil bare ikke fungere Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Prøv dette: Sett i driverCD, åpne enhetsbehandling, høyreklikk på USB, avinstaller driver og scan for ny maskinvare. Lenke til kommentar
Martini Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det kan late til at det er noen BIOS innstillinger som ikke er helt korrekt. Gå inn i BIOS og sjekk om alle instillingene for USB er aktivert. -Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå