MysticoN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei alle sammen... jeg har funnet ut at min cpu vist nokk er skadet:( Det kan vel ha hendt da cpu var uten kjøling i en stund da pumpa mi sluttet å virke. D-bracket leds viser at: processor is damaged or not installed properly.. er ganske sikker på at den er sikkerlig instalert. men siden dette sikkert er pga at pumpa sluttet å virke og cpu var uten kjøling en stund så lurer jeg på om det er en garanti sak? windows ser ut til å funke bra.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei alle sammen... jeg har funnet ut at min cpu vist nokk er skadet:( Det kan vel ha hendt da cpu var uten kjøling i en stund da pumpa mi sluttet å virke. D-bracket leds viser at: processor is damaged or not installed properly.. er ganske sikker på at den er sikkerlig instalert. men siden dette sikkert er pga at pumpa sluttet å virke og cpu var uten kjøling en stund så lurer jeg på om det er en garanti sak? windows ser ut til å funke bra.. hvor lenge har du hatt den pc`n/cpu`n?? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 hmm halvt år kanskje...? amd64 socket 754 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hmm halvt år kanskje...? amd64 socket 754 har du ikke garanti? hvis du har det så kan du si at den bare sluttet å virke eller no sånt du trenger ikke si at du kjørte den uten kjøling.. det skjedde med meg og men da sluttet alle viftene å virke og pc`n min ble tregere så jeg tok en test på aida32 og der sto det at cpu var skadet så gikk jeg bare bort til expert og sa at den plutselig ble "skadet" osv. etter noen dager fikk jeg en helt ny en.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 bah.. jaja da må jeg sende inn cpu oxo da:( nettop sendt inn en HD. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 var cpu kjøpt hos expert? må jeg sende inn cpu til psdata? eller kan jeg bruke garantien min på expert eller andre butikker i byen jeg bor i? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Må nok sende den dit du kjøpte den. Ta ein prat med dei fyrst. Litt rart om ikkje pc-en slo seg av når du ikkje lenger hadde kjøling. Men ikkje sikkert du hadde aktivert det i biosen. kanskje spesielt viktigt når du har vasskjøling. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 ja.. men cpu blokka var no fult med vann så cpu var ikke så veldig lenge uten kjøling.. finnest det noen program som kan teste cpu slik at jeg får en 100% klart svar på hva som feiler cpu. har lastet ned Aida32 men der får jeg ikke noe feil mld av noen slag. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er det slik at pc-en virker? Muligt den har bare har klokket seg ned som eit resultat av sviktende kjøling. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 pc'en virker... har testet DaoC (et spill) og det gikk bra. virker som at windows "lagger" litt av og til. kan no vere noe annet oxo. cpu kjører på 2100Mhz. (klokket opp med 100Mhz) etter jeg fikk vite hva feil mld på D-bracket var så klokket jeg ned cpu fra 2390 til 2100Mhz. tempraturen er oxo bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå