Captain_Quark Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) netverksadaptern min virker ikke den har aldri virka men hvorfor? Endret 20. november 2004 av Captain_Quark Lenke til kommentar
neero Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har ingen anelse, har verken PS2 eller nettadapter til den. Men du hadde en litt dårlig forklaring der. Hvis du prøver å gi litt mer info, så kan kanskje noen hjelpe? Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) jeg prøvde den dagen etter jeg fikk den. men den virka ikke. jeg har sett etter at alt er som det skal, jeg får bare meldingne "coldnt bring connection up" og når jeg prøver med need for speed eller noe annet spill får jeg meldingen "no harware connectet". jeg skjønner ikke- Endret 3. november 2004 av Captain_Quark Lenke til kommentar
esone Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har du satt opp alt riktig da? SOm nettverksoppsett etc.. ? Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 ja det har jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå