Gå til innhold

Zalman GPU-kjøler + Shuttle sn45g = ?

Anbefalte innlegg

Jeg har ergret meg over gpu-kjøleren min ei god stund nå, siden den bråker som et uvær. Den er det eneste inni pcen som bråker(som jeg ikkje kan stille ned).

Når jeg fant ut at det er plass til en ZM80CHP i Shuttelen (SN45G) min etter litt lett modding. Jeg hadde tenkt å kjøpe meg en slik en, men jeg fant ut at det er en ny gpu-kjøler fra Zalman, ZM80DHP som har to heatpipes.

Jeg lurte på om den er større, og vil det gå i Shuttelen min? Er det noen som har en ZM80DHP som kanskje kunne målt størelesen på den, og funnet ut hvor mye heatpipene stikker ut fra skjermkortet. Og hvor mye effektivere er det med to heatpips enn en?

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

vet ikke om det er aktuellt for deg lenger, men jeg har denne kjøleren montert hjemme. + zalman vifte.

kan godt måle og sende deg info om du ønsker, men kan tidligst få det til i kveld.

ville ikke gått for denne hvis du har et high-end kort som skal overklokkes. ikke uten vifte iallefall.
jeg monterte vifte og nå ligger temp noenlunde stabilt rundt 45/32 på load. har klart å presse den opp i ca 58/37, men dette er høyst akseptabelt på et overklokket x800pro med 16 pipes.

send meg gjerne en mail hvis tema fortsatt er aktuellt...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...