bengh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) de trekker 10% av kjøpe summen fordi den er brukt Tror nok du tar veldig feil der, du Jeg hadde et Sapphire X800PRO VIVO som jeg softmodda og vmodda, hadde det i et par måneder også ble det herpa da jeg ga det litt mye volt. Sendte tilbake til webbutikk og fikk full refusjon. Har også vært i lignende situasjoner tidligere, der jeg enten bestilte feil produkt, eller at jeg var misfornøyd med produktets ytelse, fikk også da full refusjon.. Sjekk litt rundt før du svarer på noe du egentlig ikke vet Hvis du får sjans lurer du sikkert bestemora di også du ! Dette er vel en av årsakene til at disse korta er så svindyre - produsentene må dekke inn kostnadene som kommer av alle luringene - takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) Joda, du skal kunne ha montert varen. Er kanskje kjent med PCutstyr sin tolkning av lova du? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) Joda, du skal kunne ha montert varen. Er kanskje kjent med PCutstyr sin tolkning av lova du? hehe... er PCutstyr (butikk?) veldig kjipe? Vet ihvertfall at Komplett (og Datakjeden) var veldig snille... Eller veldig flinke med kundene sine før. Uanz hva du gjorde fikk du nytt selv om du sa det var du som ødela det - Nei da... Men de var ihvertfall hjelpsomme edit: LOL se siggen min da... Endret 5. november 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Grell2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) Joda, du skal kunne ha montert varen. Er kanskje kjent med PCutstyr sin tolkning av lova du? hehe... er PCutstyr (butikk?) veldig kjipe? Vet ihvertfall at Komplett (og Datakjeden) var veldig snille... Eller veldig flinke med kundene sine før. Uanz hva du gjorde fikk du nytt selv om du sa det var du som ødela det - Nei da... Men de var ihvertfall hjelpsomme edit: LOL se siggen min da... PCutstyr har vært kjipe, lest en post hvor de sa de skulle rydde opp, men holder meg til et par utvalge vevbutikker jeg. Webshopguiden og webshop-forumet er hvertfall meget hjelpsomme hvis du lurer på hva du skal styre unna. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) de trekker 10% av kjøpe summen fordi den er brukt Tror nok du tar veldig feil der, du Jeg hadde et Sapphire X800PRO VIVO som jeg softmodda og vmodda, hadde det i et par måneder også ble det herpa da jeg ga det litt mye volt. Sendte tilbake til webbutikk og fikk full refusjon. Har også vært i lignende situasjoner tidligere, der jeg enten bestilte feil produkt, eller at jeg var misfornøyd med produktets ytelse, fikk også da full refusjon.. Sjekk litt rundt før du svarer på noe du egentlig ikke vet Hvis du får sjans lurer du sikkert bestemora di også du ! Dette er vel en av årsakene til at disse korta er så svindyre - produsentene må dekke inn kostnadene som kommer av alle luringene - takk skal du ha ! No problem Men du som handla hos MPX, rart det, for jeg har handla hos MPX og hatt noen retursaker, alltid 100% retur eller nytt produkt (kjøper og selger mye) Jeg er åpen for en diskusjon, anyone? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Huff... Ikke for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan levere den inn igjen... Grunnen er ganske simpelt at du har "brutt forseglingen" (eller heter det forseilingen?) Ikke 100% sikker, men tar jeg ikke feil gjelder ikke angrefristloven hvis produktet er brukt - ihvertfall ikke om det er "skader" på den (eks. slitasje som dette kan karakteriseres som) de trekker 10% av kjøpe summen fordi den er brukt Tror nok du tar veldig feil der, du Jeg hadde et Sapphire X800PRO VIVO som jeg softmodda og vmodda, hadde det i et par måneder også ble det herpa da jeg ga det litt mye volt. Sendte tilbake til webbutikk og fikk full refusjon. Har også vært i lignende situasjoner tidligere, der jeg enten bestilte feil produkt, eller at jeg var misfornøyd med produktets ytelse, fikk også da full refusjon.. Sjekk litt rundt før du svarer på noe du egentlig ikke vet Hvis du får sjans lurer du sikkert bestemora di også du ! Dette er vel en av årsakene til at disse korta er så svindyre - produsentene må dekke inn kostnadene som kommer av alle luringene - takk skal du ha ! No problem Men du som handla hos MPX, rart det, for jeg har handla hos MPX og hatt noen retursaker, alltid 100% retur eller nytt produkt (kjøper og selger mye) Jeg er åpen for en diskusjon, anyone? grunnen kan jo ganske simpelt være hvem som "ekspiderte deg" eller hva som var galt... Blir litt dumt å diskutere dette... Spessielt ettersom dette går offtopic og LANGT VEKK FRA CPU/Prosessorer ^^ No offence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå