_Mag_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) når jeg er på ventrilo\teamspeak så klager de andre over at jeg har en høy suse\dure lyd når jeg prater. hører denne lyden selv også hvis jeg tar av mute på mikrofonen. det virker som om lyden blir endel sterkere når jeg åpner et spill i tillegg til vt\ts. har prøvd å sette på mute der det står cd spilelr etc i volumkontrollen men det hjelper ikke har dette hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117721&cks=PRL har også testet headsettet på en annen pc og da er det ingen antydning til støy. noen som kan hjelpe meg med å fjerne dette? på forhånd takk Endret 2. november 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dette problemet tror jeg at jeg har hørt før, bare send inn klage til komplett eller der du kjøpte det fra, så kan de se nermere på det, det ville vertfall jeg gjort Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 hmmz, problemet er vel hva skal jeg klage på? jeg vet jo ikke hvor feilen ligger og delene er kjøpt fra diverse butikker. Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har det samme problemet og har ikke fått noe svar her på forumet om det, så det er nok bare å sende det inn til leverandøren igjen om du vil ha det fikset. Er nok en feil på kortet, i alle fall i mitt tilfellet. Er en shuttle med innebyggd lydkort så jeg hadde ikke alt for store forhåpninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå