Ol'H Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis du ikke liker å ta ut og inn våte ting når du skal spise, gled deg til du skal få plate etter du har tatt av strengen.. Plate er nesten like ille som strikk.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Regulering er tøøøft Tannpiercing, takk. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 har ikke så mye imot regulering.. det er den stygge strikken jeg har masse imot! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hva med å kjøre 3 strikk på hver side om natten, og gi fane om dagen? Hvis du går for noe sånnt kan det kanskje være lurt å trappe opp, sånn at du ikke kjører på 6 strikk med en gang, og alle tennene faller ut Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Earth657: slutt å klag, det finnes folk som har det så ufattelig mye verre enn deg. Tannregulering er barnemat i forhold til f.eks sånne skinnegreier som skal rette på kraniet litt. Er noen som blir født med et kranie som er for lite eller hva det nå var. Anyways øynene står veldig, veldig ut og derfor må man "flytte" ansiktet lenger frem eller hvordan det nå var. Det gjør iallfall jævlig vondt, smerter 24/7 vist nok. Har ikke regulering nå lenger, men har hatt det og har brukt strikker. Vondt? vel, har opplevd ting som gjør mer vondt for å si det sånn. Du venner deg nok til det her etterhvert Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Finnes ting som gjør vondere enn tannregulering, ja.. *sukk* Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Jaja ed. Den er vel snart ute. Kjipt med hendene til tannlegen da. Har også et problem med å skulle få kjiipe illeluktende ting inn i kjeften. Håper ikke kjæresten har reggis da ellers kan klining bli uønsket langvarig hvis du skjønner :!: Lenke til kommentar
eecyak Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har gått med sånne strikker selv, og ja, reguleringstannleger ER onde! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ingen ting som en tog bane man kan spare litt mat i. Var selv en tog konduktør et år eller to. Uansett. Min tannlege Luktet altid lasange eller hvitløk. Man av og til luktet han som om han hadde spist DRITT. Ikke lett å sitte der og nesten spy pga at han puster på meg. Trikset er å finne en yngre dame. (Om du er en gutt i det minste ) De lukter så godt. Pluss om du er heldig lener hun bumberene inn til hodet for bedre støtte. Det gjør min nåværende tannlege. Men jeg er ferdig med reg, men måtte fikse en tann pga en skade på jobben. Du får jo masse strikk med farger på. Tok alltid med meg mye mer enn jeg trengte, gav det til jentene i klassen som pyntet håret sitt med 1 mill fletter. PS Dra til en fattig land. Der er du konge om du har egen togbane. Betyr at du er rik. Endret 2. november 2004 av L.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Pluss om du er heldig lener hun bumberene inn til hodet for bedre støtte. Det gjør min nåværende tannlege. Hjelper fint lite da hvis det er slik gammal kjerring. Men hadde faktisk en kjei reguleringstannlege jeg og. Var sur hele tida. men men. Lenge siden Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hehe. jeg hadde også regulering, men så daua tannlegen rett etter han sa jeg var ferdig (Y) min drøm gikk i oppfyllelse!!! btw. regulering er en vanesak - veldig plagsomt, men når du er ferdig er det SÅ digg. Endret 2. november 2004 av allyse Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har du smerter - velg den enkleste løsningen. Paralgin forte! Funker kjempebra når du merker at paracet gir for liten virkning. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Strikk måtte jeg og bruke før. Du venner deg til det så du burde bruke de fordi da blir du fortere kvitt reguleringen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 heh.. masse morsomme erfaringer folk har med tannleger.. men angående den strikken, er det sånn at den bare er effektiv hvis jeg har den på 24\7.. hva om jeg har har den på hele tiden untatt når jeg er på skolen feks? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Bare å bruke dobberlt opp om natta vet du... Funka som f det Som sagt tidligere i tråden: Når metallet går ut får du en feit plastikkplate som dekker rundt tenna. Den kan du ikke spise med og må sikkert ha den på i over 3 mnd. Blir litt lystigere til sinns når man leser en slik tråd og selv er ferdig med det Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 hmm, seriøst bare bruke dobbelt opp om natten så trenger jeg ikke bruke det om dagen? eller på skolen ihvertfall? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) *dobbel* Endret 3. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
notnA Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 gjorde det selv (om natten).. funker fint.. blir kanskje litt sliten i kjeven av det, men man skal jo bare sove alikevel... Lenke til kommentar
cof Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hver litt forsiktig når du gjesper når du bruker dobbelt opp, jeg gjorde det og da løsnet klossene fra tennene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå