Gå til innhold

Regulerings tannlegen min er ond!


FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Var hos reguleringstannlegen i dag. På veien bort til tannlegen tenkte jeg at nå var det kanskje snart på tide å få fjernet metallet i kjeften, men så heldig var jeg ikke!

 

"Du skal nå få lov til å bruke strikk!" sa han med et ondt flir rundt kjeften.....

 

Jeg må faen meg gå med en strikk som strekker seg mellom to tenner, en oppe og en nede 24 timer i døgnet! Ikke bare er dette ekstremt stygt! men det er dødsvondt i tillegg! Dette seriøst nekter jeg! Og jeg skal ringe tannlegen i morgen! (vet ikke helt hva jeg skal si)..

 

:cry:

 

 

Dette er vel mere det motsatte av gledesutbrudd, tenkte det passet fint i søppel!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har sikkert ikke helt rett bitt, dvs. jekslene treffer ikke korrekt. Hannes oppgave er å få dette til å stemme, og i tillegg skal det se brukbart fint ut etterpå. Jeg har gått med strikk i 2 år. Dvs. jeg har bare brukt strikk det siste halve året (og latet som det første 1,5 året), og gjett om det har gitt resultater (ble kvitt strengen oppe relativt fort, og får av den nede før jul).

 

All tiden du driter i å bruke strikk er unnødvendig tid med metall i kjeften. Så det mest fornuftige er vel å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Du har sikkert ikke helt rett bitt, dvs. jekslene treffer ikke korrekt. Hannes oppgave er å få dette til å stemme, og i tillegg skal det se brukbart fint ut etterpå. Jeg har gått med strikk i 2 år. Dvs. jeg har bare brukt strikk det siste halve året (og latet som det første 1,5 året), og gjett om det har gitt resultater (ble kvitt strengen oppe relativt fort, og får av den nede før jul).

 

All tiden du driter i å bruke strikk er unnødvendig tid med metall i kjeften. Så det mest fornuftige er vel å bli ferdig med det.

heller et år uten smerte, enn et halvt år med pine og grøtspising!

Lenke til kommentar

hmmm.. Bare det at jeg trener ganske mye, og derfor spiser jeg veldig mye og ofte også, så det betyr at jeg må ta ut og inn den stygge strikken gang på gang! Sikkelig fristende og ta i og hekte på en sånn våt ekkel strikk i munnen igjen! Jeg gir deg all ære som har overlevd med strikken så lenge! Ren tortur!

 

EDIT: Enig med det som ble sagt over her, heller ha metall i kjeften 3 måneder lenger med litt dårligere resultat bak i munnen enn 3 måneder med dette helvete her!

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Er ikke så mye å klage for det vel? :ermm:

Seriøst, du er ikke den eneste her i verden som har /har hatt regulering altså.

Men hvis du absolutt vil nekte, så gjør for all del det. Men du kommer til å angre sinnsykt mye på det om noen år. Det kan jeg garantere deg.

Selv så begynte jeg med regulering i 3.klasse. Jeg tok av reguleringa i 6.klasse, og så var det i gang med strikker, og sånn ekkel ting du skal ha oppi gommen døgnet rundt, i årevis. Så når du er ferdig med det, så får du i tillegg en sånn metalltråd på baksiden av fortennene i underkjeven, som du skal ha "noen år". .(avhenger av når visdomstennene kommer osv.)

I denne perioden er du innom reguleringstannlegen til en sjekk en gang per år.

Så..ja...jeg begynte med regulering i 96/97, og først nå for en måneds tid siden, 7 år etter, fikk jeg beskjed fra tannlegen om at jeg endelig var ferdig, og ikke trengte å komme igjen.

Så...skjønner ikke hva du sutrer for egentlig :hrm:

Lenke til kommentar

åjada, gleder meg masse til noe sånt skjer! Men følgende kan jeg ikke gjøre lenger:

 

Le (jeg ler med veldig åpen munn)

Spise ofte (ved mindre jeg blir flink til å fikle med strikken litt diskret)

Tungekyss (ved mindre det er mulig å gjøre det uten at strikken hektes av)

Gjespe (noe jeg gjør veldig ofte på mine LAN parties kl 04:30 om natten)

+++++

 

wow.. i will become a happy happy man!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...