eught Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 nå har jeg en skjerm og en tv koblet til PC-en. det kommer bilde på begge fra skrivebordet og alt, bortsett fra filmer. uansett hvilken spiller jeg bruker, så kommer det ingen film på tv'en (dvd'er i powerdvd funker). den viser media player, men ingenting inni. før var det slik at den viste filmer kun på tv'en, men nå er det altså omvendt. jeg skulle helst hatt filmer på tv'en, for da blir det bedre kvalitet. noen som vet noe jeg kan gjøre? skjermkort: Hercules FDX8500LE Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 22:13, eught skrev:nå har jeg en skjerm og en tv koblet til PC-en. det kommer bilde på begge fra skrivebordet og alt, bortsett fra filmer. uansett hvilken spiller jeg bruker, så kommer det ingen film på tv'en (dvd'er i powerdvd funker). den viser media player, men ingenting inni. før var det slik at den viste filmer kun på tv'en, men nå er det altså omvendt. jeg skulle helst hatt filmer på tv'en, for da blir det bedre kvalitet. noen som vet noe jeg kan gjøre?skjermkort: Hercules FDX8500LE Gå til http://www.hercules.com og last ned nyeste BIOS update (Les readme fila nøye, den er kun for visse serienummer) gå deretter til Ati sidene og last ned referansedrivere 7.70. Installer de og reboot. Gå inn på egenskaper for skjerm, avansert, overlay og huk av for Theatre mode. Nå blir (skal bli) alt du spiller av filmer fullskjerm på tv'en. Christian... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Det er jo bare å fixe på instillingene. Jeg har det likt hos meg. Enten kan jeg vise filmen på TV eller på Pc`n. Det er bare å ta motsatt innstilling. Jeg har ATI 8500 retail men det skulle no være rimelig likt. Under egenskaper til kortet på "visning" har jeg på "Skjerm" 1024*768 85 Hz og valgt et ikon med to firkanter overhverandre. På "TV" står det 1024*768 Pal-B og har trykket inn den knappen med en liten runding inni den store rundingen. Da får jeg se filmen på TV, men ikke på PC`n. Det er bare filmer jeg må gjøre dette på. Som hos deg får jeg opp mediaplayern på både TV og Skjerm, men ikke bilder fra filmen på begge samtidig. Håper jeg gjorde dette forståelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå