Gå til innhold

Endring av group policy

kayrd

Anbefalte innlegg

Jeg vil endre policien til de begrensede brukerne på en maskin, men når jeg logger meg på som Administrator og endrer på group policien på gpedit.msc, så endrer man jo for alle brukerne på maskina.

Ta for eksempel Kjør-ikonet på Start-menyen. Hvis jeg deaktiverer denne, så gjelder jo dette for Administrator også...

Spørsmålet er altså, hvordan kan jeg endre group policyen på de enkelte brukerne av maskina?

Kayrd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  kayrd skrev:
Jeg vil endre policien til de begrensede brukerne på en maskin, men når jeg logger meg på som Administrator og endrer på group policien på gpedit.msc, så endrer man jo for alle brukerne på maskina.

Ta for eksempel Kjør-ikonet på Start-menyen. Hvis jeg deaktiverer denne, så gjelder jo dette for Administrator også...

Spørsmålet er altså, hvordan kan jeg endre group policyen på de enkelte brukerne av maskina?

Kayrd

Du må bruke et prog for å skille på de forskjellige kto på samme maskin. Denne linken kan hjelpe deg litt videre:

http://www.majorgeeks.com/download3926.html

Det finne ganke mange forskjellige prog som gjør samme jobb, så det blir litt smak og behag på hva du liker. Men her inne så finner du mange slike prog. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...