Magic004 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hei Jeg ønsker en bærbar maskin som jeg kan spille litt spill på . Vil spill fungere på et grafikkort som er integrert på hovedkortet ? Hvis ikke , vil det holde med 64MB eller trenger jeg 128 Mb Ellers hagler det jo med tilbud om dagen. Er den noen dere vil anbefale ? Takker for svar Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Tips: Les denne artikkelen i pcworld. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 de fleste spill fungerer ikke med grafikkkort som er integrert(dvs. deler minnet med prosessoren)... det viktigste du bør se på er hva slags grafikkkort det er, ikke hvor mye minne det er på det... el-kjøp f.eks. er flink til å bygge stasjonære maskiner med et elendig skjermkort med 256mb minne! johoo!! det beste skjermkortet for tiden er vel 9800(tror det er bare dell som har det)...like bak kommer 9700 og 9600... whitebox har et meget bra tilbud på 9700 med 128mb for tiden...maskinen heter 1557-ettellerannet! jeg har ikke prøvd maskinen selv forøvrig! vh krister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå