Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Har kjøpt et brukt elkjøp hovedkort av en i klassen til pc nr2. Men jeg fant fort ut at det er ingen muligheter i BIOS for å klokke det. Så jeg tenkte at jeg kunne flashe det. Men å finne BIOS til det var ingen lett sak. Hovedkortet er et gigabyte GA 8STXC (det er iallefall det jeg kan lese på det) Så jeg lurte på om noen kunne finne BIOS til det, eller komme på en alternativ måte å klokke det på (software av noe slag) På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Søk på nettet, eks. +"gigabyte GA 8STXC" +bios Fant eksempelvis en BIOS oppdatering på denne siden. Men vær OBS på at BIOS må være den absolutt riktige! I et liknende tilfelle "fucka" jeg opp en gammel PC, også kjøpt på Elkjøp (FujitsuSiemes eller noe). Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Har ødelagt et gammelt grafikk kort pga av uforsiktig flashing av BIOS så jeg skal nok være forsiktig med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå