hans A Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er det noen her som har tatt laser behandling på øynene? Og hvilken type laser? Og hvilke erfaringer har dere i ettertid? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 nope, ingen laserbehandling her, men bestemora mi har, godt fornøyd, slipper briller nå Lenke til kommentar
hans A Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Noen som har prøvd ZYOPTIX? En link til: http://www.absyn.no/zyoptix.shtml Endret 2. november 2004 av hans A Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 En kamerat gjorde det. Ser bra han også gitt. Så er vel heller liten risiko. Mye koster slik for tida egentlig? Men hvis jeg skulle ha gjort det hadde jeg sikkert blitt blind. Typisk det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Der jeg sjekket, kostet det 30k. En jeg kjenner har også tatt operasjon. Han ser også fint nå. Han sa det var litt ubehagelig da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er litt drøy pris da.. Får gå med de litt til. Synes det er behaglig med briller jeg Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Har hørt at det er 15 lapper for hvert øye, 30 lapper for begge Endret 3. november 2004 av NiwT Lenke til kommentar
hans A Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Reis til tyrkia. Da får du samme laseroperasjon og 2 ukers ferie med på kjøpet. Til under den prisen du må ut med i norge. Norge er et dyrt land! Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, tror jeg står over tyrkia. Fullt mulig at de er like flinke som i Norge, men det er vel mine fordommer som skriker ut. Tror det er slik overalt at man må ut med 30k for å gjøre det privat. en kar jeg kjenner fikk det dekket av staten fordi han skulle inn i politiet. Har tenkt å ta laser operasjon selv om et par års tid. Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvordan er det med slag / dunk i hodet etter en slik operasjon? Er det fremdeles slik at at det kan ødelegge synet etter en operasjon? Lenke til kommentar
slboy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg tok laseroperasjon for et år siden i Gøteborg, gjennom godtsyn.no. Var nærsynt, -3,50 på begge øyne. Er utrolig fornøyd! Ser perfekt nå uten noen hjelpemidler og nå trenger jeg heller ikke lenger å være like heftig på solbrillebruken som jeg vært dette året(man blir lyssky i i månedene som følger). Operasjonen er kjapp og lite smertefull. Men etter noen dager er det helvete vondt, men så fint etter 10 dager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå