Amo Aka Eagle Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hei jeg lurer bare på om hvis jeg velger Asus Radeon x800xt pe 256mb om det er et riktig valg? Og hvorfor er pris forskjellene fra dual DVI og vanelig så veldig store? Takk for hjelpen Endret 2. november 2004 av Amo Aka Eagle Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Om det er et riktig valg er opp til deg å bestemme, men et godt valg, det er det! Det koster vel rett og slett mer og produsere dual-link enn single-link, så da blir vel utsalgsprisen større også... Endret 2. november 2004 av apwr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det er et bra valg ja! Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Vil si at det er et meget godt valg. Synd de er så vanskelige å få tak i..... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Si ifra hvis du finner et Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ahh.. takk folkens.. har bestilt det.. nei faren min jobber for en forhandler som heter Solution partner og de bestiller deler/pc'er fra b.l.a. ett firma som heter Hattelco som hadde det men var 10 dagers ventetid så venter fortsatt Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jobber nok på Kontorland han far din tipper jeg Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Ohh yeah.. skal jeg låve deg hehe Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vil si at det er et meget godt valg. Synd de er så vanskelige å få tak i..... Kan hende dem får det inn i morra. http://www.multicom.no/ Bare så synd at det er så dyrt enda. Asus Radeon X800 XT 256MB DDR3 VIVO DVI Pris pr. stk: 5,299.00 inkl. mva. Frakt kommer i tillegg. På lager: 04.11.2004 PS jeg har dette kortet selv Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Kan hende dem får det inn i morra. Oi, jammen på tide. Spennende å se om det virkelig skjer da. Blei lei av å vente selv, så jeg gikk for et Sapphire kort. Er innmari fornøyd med det. Så tviler på at Asus kortet er no dårligere Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Joa.. men nå gikk jeg for x800xt platinum edition... vet ikke om platinum har så mye å si jeg.. noen som vet noe om det? Får det nå snart selv.. gleder meg som en unge.. sitter på onnboard her nå og blir gal.,.. har liksom bra pc uten skjærmkort det er kjiipe greier azz... 3.2Ghz P4 HT 800mhz fsb, Dual channel 400 1024mb ram, men ikke noe skjærmkort enda.. og det er kjiipe greier hehe Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Siden dette er en Asus post så: De har fått inn et nytt skjermkort på Norek\komplett. Asus V9999 GeForce 6800GT 256MB GDDR3 Det er ikke på Asus sin hjemmeside. Dette synes jeg er merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå