duottar Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvilke utenlandske webshops er anbefalt?? Ikke itbutikken.dk Ønsker å benytte min mulighet til å bestille varer som "poste restante" Sendte mail til itbutikken om de kunne gjøre det men nei. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvorfor? Prisen på Itbutikken er den du betaler, du trenger ikke tenke på momsavgift. Lenke til kommentar
duottar Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Hvorfor? Prisen på Itbutikken er den du betaler, du trenger ikke tenke på momsavgift. Kanskje for at det blir billigere å bestille de som poste restante da du slipper toll og moms Lenke til kommentar
pertm Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Du kan jo prøve komplett i england www.komplett.co.uk eller i Sverige www.komplett.se Jeg har ingen erfaring med noen av dem men det går jo an å se om det blir billigere. Men bestiller du fra sverige må du vel betale svensk moms. Endret 2. november 2004 av pertm Lenke til kommentar
duottar Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Men bestiller du fra sverige må du vel betale svensk moms. Er det ikke slik at du ikke betaler moms til det landet du kjøper det fra men dit hvor du kjøper det til? Altså hvis jeg bestiller fra sverige så vil de sende meg pakken uten moms og da den blir tollklarert så legger de til norsk moms? Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Stemmer nok det ja Liar! Lenke til kommentar
duottar Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 Stemmer nok det ja Liar! ok da må jeg prøve det. Men litt vanskelig å finne ut hvor man skal bestille fra.. Noen anbefalinger?? Ønsker meg nytt skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå