defzx Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 hmm... Jeg føler sjøl at 1770NX er mye bedre Kan jo hende at det ble lagd noen skjermen med produksjonsfeil? Min er i hverfall strålende Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Siden alle er så fornøyd med denne modellen er det nok trolig at de har to forskjellige paneler i samme modell. Det var tilogmed null forskjell i etterslep på 1760nx og 1770nx nå rjeg testet de mot hverandre. Eneste forskjellen var at 1770nx hadde lysere bedre farger, betydelig forstyrrende dithering, og grusomt dårlig fargedefinisjon i den mørke enden av skalaen. (Ja jeg bruker srgb +dvi + justerer gamma++) Dersom noen er uenig i dette kan det jo tyde på at det er forskjellige panel som benyttes i samme modell og ingen produksjonsfeil (dersom de ikke tilfeldivis valgte feil panel eller noe). Tydeligvis er det noen som er superbra og noen som er dårlige. Jeg ble hvertfall sprø av å stirre på skjermen, men er sikkert bortskjemt av 1760nx. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Følger det med DVI kabel på bundlen ? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som har testet skjermen i ikke native oppløsninger i raske spill? Ellers så ser den veldig bra ut, har lyst på en selv. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Nå er jo 1770gx lansert. Ville nok heller satset på denne. Regner med at de har utbedret noen av feilene med 1770nx som f.eks. massiv dithering effekt. Håper på noen tester av denne etterhvert der de tar hensyn til dithering. og skurring i bildet. Lenke til kommentar
9374j Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg har en NEC MultiSync 1770NX som jeg har tenkt å selge nå til tja..rundt 1000-1500 kr. Skal nå bruke en hdtv til pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå