enden Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 TEST: Sniktitt på NEC 1770NX Det nærmer seg et skifte i skjermporteføljen til NEC. Vi har fått tatt en sniktitt på 17-tommeren 1770NX før de fleste andre. Hva kan denne nykommeren by på? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ajajaj, lekkert! Kommer denne i en svart/grå utgave også, ikke bare hvit/sølv? Denne skjermen hadde et klart designmessig hopp i forhold til 1760 ihvertfall, om ikke de altfor store forskjellene. Flott pre-test! *NX 1760 til salgs* Lenke til kommentar
Molochtov Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er dette den (lenge) annonserte testen, eller bare en pre-test? Vil det komme mer om f.eks. baklys i en full test? Hater at baklys skinner gjennom. Ble liksom ikke helt overbevist.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Playmofetish skrev: Ajajaj, lekkert! Kommer denne i en svart/grå utgave også, ikke bare hvit/sølv?Denne skjermen hadde et klart designmessig hopp i forhold til 1760 ihvertfall, om ikke de altfor store forskjellene. Flott pre-test! *NX 1760 til salgs* hvis det var seriøst så er jeg intrisert i den NX 1760 er ikke så nøye på å ha det nyeste Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Bra test, fin skjerm. Men ser ingen god grunn til å bytte ut min 1760nx etter og ha lest denne testen. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nikkor skrev: Bra test, fin skjerm.Men ser ingen god grunn til å bytte ut min 1760nx etter og ha lest denne testen. Nei, eneste måtte ha vært pga. design. Noen andre forskjeller og da, men ingen revolusjon. Eller syns herr Dahle det mon tro? chil, det er ikke tillatt med kjøp/salg her på forumet, så en så selvhøytidelig bruker som meg kunne ikke finne på å mene å selge noe her. Altså, det var ironi. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Aner vi test av større modeller i horisonten? Modeller med DV? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 dette er vel den første lcd skjermen som kan få meg til å vurdere å kjøpe lcd neste gang jeg kjøper skjerm (som antagelig ikke er om så mange månedene). så godt som ingen ting etterselp og bra bilde.. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Når kommer den i butikkene? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hm. Har jo end god CRT nå men den der så nais ut Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 1760NX er jo nærmest like bra. Ingen "revolusjon" denne skjermen akkurat .... Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Dette ser spennende ut, men jeg er fortsatt litt forvirret over dette etterslep-problemet. Det er det det står og faller på for min del. Så vidt jeg forstår er denne skjermen raskere enn den forrige (12ms mot 16ms). I omtalen av den forrige kjenner jeg både de som mener det etterslep og de som mener det ikke er det. Nåvel, er det etterslep eller er det ikke? For å si det slik: Hvis man beveger musen så raskt man klarer frem og tilbake i UT2004, vil man se etterslep? (Blir skeptisk når man snakker om trege FPS-spill i omtalen av etterslep... og enda mer spektisk når man sier det bare er "hardcore-gamere" som vil bry seg, eller at det bare er "de kresne" som vil bry seg - begge deler indikerer at det faktisk er et synlig etterslep... Mulig jeg er kresen (host) ) Endret 2. november 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
TJ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Playmofetish skrev: Nei, eneste måtte ha vært pga. design. Noen andre forskjeller og da, men ingen revolusjon. Faktisk så synes jeg at designet på 1760NX var penere, men dette er jo selvsagt veldig subjektivt. I tillegg så tilhører jeg sikkert minoriteten. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 dette er noe som står på ønskelisten min i år Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Denne skjermen er allerede bestilt. Gleder meg som et barn. Da virker skjermen veldig ok, da. Satser på null døde pixler. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Virker som kvaliteten på LCD-skjermer begynner å stabilisere seg. Det vi trenger nå er lavere priser, spesielt på større display. AtW Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ATWindsor skrev: Virker som kvaliteten på LCD-skjermer begynner å stabilisere seg. Det vi trenger nå er lavere priser, spesielt på større display. AtW eller OLED skjermer.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 vil NX 1760 falle i pris når denne vert lansert? i så tilfelle, er vel den kanskje eit betre alternativ. hadde eigentleg tenkt å kjøpte NX 1760, men så bestemte eg meg for å vente på denne, men no veit eg eigentleg ikkje heilt kva eg skal kjøpe. enter vel opp med at eg sitter med den gode gamle crt skjermen min eit år til. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 ttt skrev: vil NX 1760 falle i pris når denne vert lansert? i så tilfelle, er vel den kanskje eit betre alternativ. hadde eigentleg tenkt å kjøpte NX 1760, men så bestemte eg meg for å vente på denne, men no veit eg eigentleg ikkje heilt kva eg skal kjøpe. enter vel opp med at eg sitter med den gode gamle crt skjermen min eit år til. 1760 har falt i pris før den ble lansert, du kan sjekke prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå